Sindicatul IG Metall, cel mai mare din Germania și cel mai important reprezentant al angajaților VW, acuză producătorul german că repetatele gafe ale conducerii au dus la un “dezastru de imagine”.
Sindicaliștii spun că problema software a lui Golf 8 este doar ultima dintr-un "lanț de greșeli ale managementului". Aceștia s-au arătat șocați de o reclamă pe care Volkswagen a publicat-o săptămâna trecută pe contul oficial de Instagram, dar pe care compania a retras-o ulterior după ce a recunoscut că este rasistă și ofensatoare.
“Imaginea publică deteriorată distruge încrederea consumatorilor care a fost clădită în ultimele decenii și, astfel, pune în pericol joburile noastre. Întreaga forță de muncă suferă zilnic din cauza scăderii reputației companiei,” se arată într-o scrisoare deschisă a celor de la IG Metall.
Nemulțumirea sindicaliștilor se adaugă problemelor cu care Volkswagen se confruntă de la izbucnirea Dieselgate în 2015, scandal ce încă își lasă amprenta asupra grupului.
Via Reuters
Îmi permit să apelez la o hiperbolă: chiar dacă ai zăvorî efectele aşteptate ale (co)vidului într-o închisoare de maximă siguranţă, ele ar smulge-o din pământ cu tot cu fundaţie şi ar pleca valvârtej să-şi împlinească menirea.
Imaginaţi-vă ce s-ar fi întâmplat dacă vădit părtinitoarea UE ar fi sancţionat VAG pentru Dieselgate în manieră americană…Colosul din Wolfsburg ar fi supravieţuit până astăzi, nu încape discuţie, dar “pandemia” i-ar fi fost fatală sau, cum ar spune unii mucaliţi, ar fi “decedat mortal”. Nici mama arsenalului socialist (adică naţionalizarea) nu i-ar fi putut salva.
Îi dau perfectă dreptate lui @Kotegaeshi: ce naiba au păţit managerii din industria auto? Unde le sunt profesionismul, chibzuinţa şi mai ales…deontologia? Fiindcă ar fi nedrept să dăm vina numai pe mascarada nr. 1 a istoriei (coronavidul). Acum însă s-au “intersectat” cele două anomalii (una naturală, tipologică, şi alta artificială, ocultă) şi deci…Dumnezeu cu mila! Cu alte cuvinte, nu mă doare inima de ei. Ce să zic? Adaptaţi-vă din mers, băieţi (la cerinţele “noilor vremuri”), sau axaţi-vă pe alte meserii.
Hyundai Kia electrice oferă
1) încălzire toate 4 scaune
2) răcire / ventilare 2 scaune faţă
3) bird eyes view - 4 camere web
4) EV / PHEV - se conduce cu o singură mână şi cu un singur picior
5) pilot automat (follow car, keep lane, etc)
VAG când îţi vinde un motor de kk stau şi îţi zic că ai prins pe Dumnezeu de picior dacă îţi dau o culoare metalizată
Bleah
Şi dacă tot este “en vogue” să nu-ţi mai pui la contribuţie mâinile şi picioarele pentru actul fundamental al pilotajului, am observat că nici tu nu mai mizezi pe o parte anatomică şi anume: capul! Nu-l mai foloseşti chiar deloc, başca demult. În locul lui a răsărit un pom verde, care are ca fundal Clădirea Berlaymont.
Oricum, mult succes în salvarea planetei! De voi înşivă…
PS. Aşa păcătos cum prea este, VAG a construit…istorie. Eco-guiţatul ce a creat?
bune hyunday kia astea, pot fi conduse de ciungi si/sau de ologi
Iata un mare avantaj al masinilor ielectrice hyundai kia si/sau altele
Aufwiedersehen.
Ne vedem la inspectia de dimineata.
Motorul de pe ID.3 este foarte bun, de acord
PS VW nu ar fi făcut NIMIC dacă nu era Tesla, umbla tot cu maimuţa
În timp ce VAG încearcă să facă o oarecare electrificare, dat fiind că nu mai pot folosi şi maimuţa
space X trimite în spaţiu 2 oameni cu o rachetă şi capsulă recuperabilă !!
https://m.hotnews.ro/stire/24026130
Dar românii încă o parte din ei trăiesc în epoca diesel şi se vede din comentariile unui uimitor articol
https://m.hotnews.ro/stire/24026173
!!!
Aviaţia electrică pe distanţe scurte o să fie posibilă în viitor.
Mult succese
Salveaza ei compania de la faliment oricat de multe minciuni le vor zice :))
Daca inca mai sunt oameni care cumpara VW la 5 ani dupa Dieselgate si vreo 35 MILIARDE de EURO amenzi platite, inseamna ca golul din capul multora e mare si vidul trebuie umplu cu abureli germane.
18 ani de muncă pentru a crea noi tehnologii ca să împlinească acest obiectiv
Şi unii din români - diesel deasupra tuturor
Mi-ar fi ruşine şi m-aş băga sub o piatră, decât să zic aşa ceva sau precum unele comentarii privind avionul electric FUNCŢIONABIL
Darămite să te gândeşti la noile generaţii…Care cică “ne vor plăti pensiile”. Păi da: ni le vor lua şi pe urmă vor “decarta” în stânga şi în dreapta.
Scuze, dar mă grăbesc câteodată şi ... da, nu am scuze încerc ca pe viitor, să am mai puţine greşeli
""fara progresele tehnologice facute de ceilalti producatori la alte capitole ale unei masini, (...) tesla trebuia sa inventeze totul de la zero"
ce ai scris tu NU ESTE UN ARGUMENT VIABIL. Vreau sa spun ca e o...idiotenie. TOT ce se face in lumea asta are la baza experienta altora castigata de la momentul in care prima maimuta a inteles ca o piatra poate fi folosita la a sparge o nuca.
Nici mie nu imi plac toate modelele Tesla dar sa declari (cu "argumentul" de mai sus) ca aceasta companie nu si-a adus aportul in domeniul auto inseamna ca esti dintr-un alt film.
PS. Bine, tu ignori cu buna stiinta multimea de inventii marca Tesla, ignori cu buna stiinta si solutiile tehnice originale pe care le o masina Tesla (vezi trenul de rulare posterior model S) sau curajul americanilor de a le implementa cu mult inaintea altora. La tine pare sa fie simplu: daca nu erau altii Tesla ar fi facut doar biciclete electrice. Si asta tot o tehnologie furata, pentru ca se stie, bicicleta e de pe undeva de la 1800 toamna pe cand se numea drezina.
Ca să mă exprim pentru.... :)))
Soluţii tehnologice proprii Tesla
Sistemul de management al bateriilor propriu (sofware şi electronic)
Sistemul de management termic al bateriilor, motorului şi habitaclului
Sistemul de conducere (semi) autonomă
Nici google cu tona de bani, nu a reuşit să facă ce face Tesla
Viitoarele
Sistem de încărcare altă maşină de la maşina proprie (vine un prieten şi îţi încarcă repede 50-100km!!!)
Sistem de car to home charge (în caz de uragane, etc) poţi susţine casa cu curent de la maşină (dezvoltat dar ne implementat datorită legislaţiei !!!! Pentru că Tesla sunt deja înaintea vremii)
Şi multe altele.... şi asta doar Tesla, nu mai zic power wall, solar roof, sau să mai deschidem subiectele pe Space X sau Hyperloop
Daca nu gresesc, nu prea inteleg de ce faci asta !? Au suficiente motorizari pe benzina care sunt foarte bune.
In familia mea sunt 3 VW`uri, toate benzina de cilindree diferita (1.2, 1.6, 2.0), si sunt suficiente pentru ce avem nevoie, si nu, nu mananca ulei, sau, daca o fac, consuma atat de putin incat nu e observabil. Perfecte ? Nu stiu, probabil ca nu, dar suficient de bune incat sa ne facem treaba cu ele fara sa le laudam exagerat sau sa le blamam nejustificat.
Cat despre diesel, nu am avut, nu o sa am, nici macar nu vreau sa conduc.
Daca gresesc si doar mi s-a parut, mea culpa.
Salut !
Mă bucur pentru dvs.
VW face şi multe lucruri bune, dar s-au transformat într-un grup foarte mare unde (poate inerent) au un comportament foarte orientat spre profit, cu orice preţ.
Dvs ca şi foarte mulţi, majoritatea cred, clienţilor VW sunteţi foarte bine intenţionaţi, foarte civilizaţi.
@Inexo
Dle Inexo, toţi am avut sau avem maşini termice, este o etapă, nu este o problemă dacă noi avem maşini termice.
Problema este când unii afirmă că pământul este plat, că climat change este o vrăjeala, că vaccinurile dau autism (se pare că nu, în urma unui studiu, nu este o confirmare 100% dar alt studiu indică autismul legat de infecţie a mamei în timpul sarcinii), că maşinile termice nu poluează
Nu am nimic cu dvs, dle Inexo şi de fapt cu nimeni.
Cu minciuna, da.
O zi bună şi să sperăm că ne vom regăsi întrun an mai sănătos, mai prosper, mai confortabil , mai curat şi mai vesel.
PS. Nu mai împărţi (cu “generozitate”) epitete pozitive în stânga şi în dreapta. Pentru că adevăratul Edikkk preferă să impute “cancerul”, “schimbările climatice”, “distrugerea planetei” şi alte aiureli. Aşadar, pe mine, unul, nu vei reuşi niciodată să mă prosteşti, pretene.