Volkswagen a dezvoltat o noua versiune a transmisiei DSG: DQ500
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La sase ani de la lansarea primei transmisii DSG din lume, inginerii Volkswagen prezinta un nou membru al acestei familii. Noul model se numeste DQ500 si este fratele mai mare al cutiilor de viteze DQ200 si DQ250. Scopul noii transmisii DQ500 este de a oferi tehnologia cutiilor de viteze cu dublu ambreiaj soferilor care conduc vehicule mai mari si modele de performanta. Transmisia DQ500 este singura cutie de viteze cu dublu ambreiaj si sapte trepte montata transversal care suporta un cuplu motor mare si este oferita pe vehicule de productie de serie.
Cuplul motor maxim suportat de noua transmisie DSG DQ500 este de 600 Nm. Cu toate acestea, ambreiajul lui DQ500 este cu 8 milimetri mai mic decat cel folosit de transmisia DQ250. Cuplul motor maxim suportat de aceasta transmisie o face potrivita atat pentru vehiculele comerciale, cat si pentru modelele sport. La fel ca si celelalte versiuni ale transmisiei DSG, noul DQ500 ofera atat un mod manual, cat si un mod automat, scopul principal fiind de imbinare a confortului la conducere si al sportivitatii.
Spre deosebire de DQ250, noul DQ500 are marsarierul montat pe cel de-al doilea arbore de transmisie, respectiv pe unitatea care poarta treptele 2, 4 si 6. consum de carburant pe care l-ar oferi si o transmisie manuala echivalenta, pe cand in alte cazuri, acesta ofera o economie de pana la 1.6 litri la 100 kilometri in comparatie cu o transmisie manuala. Debutul noii transmisii DQ500 va avea loc pe Transporter si Multivan, care beneficiaza de un nou motor Bi-TDI, care ofera o supraalimentare in doua trepte alaturi de un nivel ridicat al cuplului motor.
Prin diferentierea arborelui primar care gazduieste treptele 1,3,5 si 7 de marsalier, noul DQ500 ofera posibilitatea cuplarii mai rapide a marsarierului fata de unitatile precedente. In majoritatea configuratiilor, noua transmisie DQ500 ofera acelasiVia | OneEightTurbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Nissan urmează să-și mărească gama de mașini electrice cu un nou model de oraș. Noua mașină va fi înrudită la nivel tehnic cu viitorul Renault Twingo. (01.04)
-
Toyota a lansat două versiuni noi pentru Hilux. Pentru prima dată în istoria modelului, camioneta japonezilor primește acum o versiune cu un motor mild-hybrid de 48 de volți. (31.03)
-
Skoda a publicat o imagine teaser cu noul Elroq RS, versiunea de performanță a crossover-ului electric. Noul model va fi prezentat oficial la începutul lui aprilie. (28.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
Dar suntem departe de o CVT performanta.