Nemţii de la Volkswagen au definitivat aspectul final şi conceptul de bază al viitorului model low-cost. Hans Demant, unul dintre responsabilii proiectului respectiv, spune că toate componentele vor fi produse în China.
Ideea înfiinţării unui brand low-cost a fost de mult timp pe agenda de lucru Volkswagen.
Eric Felber
purtător de cuvânt al Volkswagen Group
Volkswagen este cu un pas mai aproape de a produce în serie primul său model low-cost, titrează Reuters. Nemţii vor produce toate componentele primului lor model low-cost în China, anunţă Hans Demant, unul dintre responsabilii proiectului, în cadrul unui interviu acordat agenţiei Reuters.
Cel mai mare producător de automobile al Europei apelează la China pentru producţia modelului low-cost în vederea atingerii ţintei de preţ, care va fi situată între 6.000 şi 8.000 de euro. Contrar primelor informaţii despre acest subiect, reprezentanţii Volkswagen nu au vorbit despre comercializarea modelului low-cost în Europa, Hans Demant specificând că este vorba despre un model destinat pieţelor emergente, cum ar fi China şi India, unde asemenea modele sunt căutate şi au o bază de clienţi generoasă.
OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
Esential
2018
este anul în care Volkswagen Group doreşte să devină cel mai mare constructor auto din lume.
Analiştii industriei auto citaţi de Reuters spun că Volkswagen nu ar reuşi să-şi atingă obiectivul de a deveni cel mai mare producător de automobile din lume până în 2018 dacă nu-şi va întări poziţia în India şi în anumite regiuni din Asia.
Pentru a realiza acest obiectiv, Volkswagen are nevoie de un model de buget care să aibă succes, de unde şi necesitatea unui low-cost pentru concernul din Wolfsburg.
Comercializarea low-cost-ului de la Volkswagen în Europa nu este exclusă, dar aceasta ar putea să nu fie necesară, cei de la Volkswagen având deja prima poziţie în clasamentul vânzărilor pe Bătrânul Continent, alături de o poziţie bine stabilită pe piaţa respectivă.
Şeful Volkswagen: "Vom vinde 10 milioane de maşini în 2014"
Hans Demant, unul dintre responsabilii proiectului low-cost de la Volkswagen.
Hans Demant, responsabilul diviziei low-cost de la Volkswagen citat de Reuters, a lucrat în trecut la Opel. Demant este alături de Grupul Volkswagen din octombrie 2010, când a devenit coordonator al proiectelor internaţionale pentru concernul din Wolfsburg.
Printre funcţiile deţinute de Demant la Opel se numără cea de CEO, preşedinte al consiliului de conducere al companiei, şeful departamentului de monitorizare a proprietăţii intelectuale ale produselor GM şi vicepreşedintele al comisiei de conducere GM Europe.
Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
Via Reuters
Dovada este ca modelele in care VW isi baga mainile sunt niste referinte in segment, fie ca e vorba de VW Up!, fie ca e vorba de Lamborghini sau MAN! Inclusiv vanzarile tot mai bune de la an la an demonstreaza acest lucru si este foarte posibil ca in acest ritm, tinta celor de la VW de a fi pe primul loc intr-o zi se poate materializa.
Dar pentru informarea ta (probabil ca tu citesti doar fituica electronica a lui VAG) nici up! nici Lamborghini nu sunt referinte in segment. VW are multe modele in top 3 sau 5 dar nu sunt dumnezeu pe pamant.
Dar tu poti pupa pamantul in continuare :)
PS. nici nu sii cat de mult ma oftic....
Stii care e partea cea mai interesanta care te contrazice total? Arata-mi un comparativ facut de presa de oriunde in care masinile VAG nu sunt pe primele locuri. Uita-te chiar si pe acest site ce punctaje primesc masinile VW.in comparatie cu Ford, Opel, Peugeot sau Honda.
Nu sunt cele mai frumoase (ma rog, aproape toate) si in mod sigur nu sunt nici cele mai fiabile. Insa cand pui toate lucrurile cap la cap parca VAG te atrage mai mult. Aici este cheia succesului, nu neaparat la fiabilitate care, fie ca iti place sau nu, este buna. Se poate sa fie fiabilitate si f buna, insa nu la VW, ci la japonezi. Dar japonezii au capitole la care stau mai prost. Vorbesc in cunostinta de cauza. Pana acum 2 ani am avut Passat CC 1.4 TSI. O masina foarte placuta la drum lung, confortabila si silentioasa la care in aproape 90000 de km am schimbat pivoti, capete de bara, sonda Lambda si chitul de ambreiaj la 70000 de km pentru ca a mers cu masina si sotia mea care era incepatoare si a chinuit ambreiajul destul de rau. A costat nou 22000 de euro, l-am vandut cu 13000. A trebuit sa renunt la el pentru ca a venit si un bebe si eram cam greu cu masina asta.
Acum am Avensis, l-am cumparat cu 45000 de km cu 9000 de euro de la Toyota Craiova (un adevarat chilipir as spune), am ajuns la 80000 de km si nu am schimbat nimic. Merge ceas. Dar la drum lung l-as da oricand pe un Passat CC care parca e altceva. Initial am vrut Accord in loc de Avensis. Iar un Passat echivalent cu ce am gasit la Toyota era vreo 15000 de euro si nu am vrut sa dau atatia bani... mi s-au parut totusi cam mult. Passat isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare fata de CC.
Nu este vorba de nici un pupinc-rism, este vorba de obiectivitate.
Am renuntat la VW dar poate ca intr-o am sa ma intorc la ei pentru ca am avut o masina de care, tragand linie, am fost multumit.
Eu vorbeam de vanzari si de procente din piata. Daca pentru tine comparativele sunt litera de lege e ...perfect.
In cazul in care nu ai vazut "subtilitatea"...am zis destul de clar...VAG ESTE IN PRIMII 3 sau 5 mai tot timpul dar modelele date drept exemple de tine NU SUNT REFERINTA in segment.
Succes la viitoarea noua achizitie.