În urmă cu câteva săptămâni, o serie de zvonuri anunțau lansarea noii generații Volkswagen Touareg în prima parte a anului viitor. Acum, oficialii constructorului german au confirmat informațiile apărute.
Noul Volkswagen Touareg va fi lansat în primăvara anului viitor, iar nemții spun că modelul a fost revizuit complet.
Designul noii generații Touareg a fost inspirat de conceptul T-Prime GTE (foto), prototip pe care l-am putut admira în premieră în primăvara lui 2016. Noua generație Touareg folosește platforma MLB Evo a grupului Volkswagen, aceeași arhitectură pe care o întâlnim și pe Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga sau Lamborghini Urus.
Noul SUV pregătit de constructorul german promite o masă totală ceva mai mică și un interior ceva mai generos. Alături de motorizările tradiționale (diesel și benzină), viitoarea generație Touareg ar urma să primească și o variantă plug-in hybrid.
Fara sa fiu un fan al grupului, faptul ca un produs de volum imparte platforma cu produse mai scumpe mi se pare in beneficiul clientului care vrea produsul respectiv. Eu mai degraba as lua Skoda care e (sau o sa fie) pe aceeasi platforma.
Trist mi se pare cand e invers (ca la Merc X cu Navara) cand un produs premium e dezvoltat pe o platforma inferioara.
Bani aruncati in vant (la asta s-a referit ,,q,,).
bine, faptul ca impart aceeasi platforma nu inseamna ca si masina are exact acelasi comportament sau dimensiuni.
@q @Secret...
Consumerismul are ca efect cresterea volumului productiei si scaderea costului per unitate...deci mai ieftin pentru cine vrea sa cumpere...ce e rau in asta? nu-ti baga nimeni mana in buzunar
@frank
Are, pentru ca fiecare produs dezvoltat are niste cerinte si limitari. Daca platforma e dezvoltata pentru o masina premium (a se vedea Q7, Bentyaga etc) se va acorda o importanta crescuta aspectului performanta/confort si mai putin limitarilor impuse de cost. Diferentierea ulterioara se face prin folosirea unor echipamente si dotari mai scumpe sau mai ieftine pt fiecare marca (skoda vs Lambo)
Eu ca si client non-premium ma bucur cand o masina de volum e dezvoltata pe o platforma mai scumpa dar fara brizbrizurile de rigoare (cum zice si Coco). Pe