Volanul viitorului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nardi, brand recunoscut pentru productia volanelor auto, furnizor oficial pentru Ferrari din 1959 pana in 1965, si-a prezentat cea mai noua creatie: Two Spokes. Noul volan va redefini conceptul traditional prin forma sa futurista dar foarte practica.
Proiectul a fost propus de Lorenzo Cerofolini, administrator delegat Nardi, care a declarat ca volanul a fost proiectat pentru o mentinere permanenta a mainilor in pozitia ideala, exact in dreptul orelor 9 si 15. Avantajul acestui tip de volan o constituie si vizibilitatea sporita a instrumentelor de bord, spatiul intern mai mare si controlul mai bun al masinii.
Volanul proiect a fost montat pe un Porsche 996 GT2 cu un scop precis: observarea comportamentului unei masini sportive echipate cu Two Spoke. Proiectul celor de la Nardi doreste sa inlocuiasca volanele obisnuite, obiectivul cel mai greu de atins fiind schimbarea mentalitatii soferilor. Noul sistem de control nu este primul de acest gen, acest tip de volan fiind intalnit si pe cateva concepte revolutionare.
Singura masina de productie care are un volan putin asemanator cu Two Spoke, datorita butucului fix, este cel intalnit pe gama Citroen C4.In prezent cei de la Nardi sunt recunoscuti pentru parteneriatele cu Lotus si Zonda si pentru produsele pe care le vand caselor de tuning.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar de la CES 2025, constructorul german de automobile renunță la funcția de control prin gesturi a sistemului multimedia. (12.01)
-
Mercedes-Benz și-a unit forțele cu Sony pentru a prezenta un nou serviciu pentru sistemul multimedia al mărcii. Prin noul serviciu vor putea fi redate filme în format IMAX iar acesta urmează să fie disponibil pentru toate modelele din actuala gamă. (09.01)
-
BMW a prezentat oficial un nou afișaj al sistemului iDrive. Noul sistem Panoramic iDrive afișează informațiile mașinii pe toată lățimea parbrizului și urmează să fie disponibil pentru toate modelele începând cu finalul acestui an. (08.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Sa ne amintim de transmisia 4x4 ...sau de cine stie ce alt caz. Lumea a fost reticenta...si e normal
revin ...e doar un proiect ...nu ne forteaza nimeni sa mergem cu el pe masina
si din astea ,adik in acest sens mai fac astia cu tunning cand taie din volan si ajunge sa arate
Daca avioanele de vinatoare,cele sportive,planoarele ,etc..nu au asa ceva,de ce tot bagati pe git ideea de le folosi la avioane?
Apoi,pe niste serpentine,cum procedam..?
Volanu ala ca o mansa e bun,treb'e sa ai nitsel creier si un picuts de indemanare,care lipsesc defin itiv la ghiulari shi gauzari !
Asha sa va agiute Dumnezeu , fraierilor !
incercam sa cumparam niste creer, numai sa ne spui de care ai tu ca sa luam si noi la fel, si apoi si un picut de indemanare, si apoi vom face un miting pentru introducerea volanelor cu pene si vasle.
Am crezut ca eu sunt un conservator pentru ca imi plac break-urile, nu pentru ca o sa ajung in cativa ani sa aleg volanul clasic rotund fara miez fix, de pe lista de optionale...
)
sau poate se foloseste sfatul lui tata pe vremea cand dadeam de carnet: "in orice situatie cand nu stii ce sa faci....nu conteaza ....apesi frana ...cu putere"
:) mie nu-mi place
imi place sa imi alunece mana pe volan ...mai ales la parcari
Iti oboseste mana....mai tii volanul si mai de jos, mai sus
La acesta ai mainile fixe