În urmă cu 11 ani, DS devenea o marcă de sine stătătoare, iar din 2021 este unul dintre cele 14 brand-uri care fac parte din portofoliul grupului Stellantis.
Cifrele de vânzări din 2024, publicate de către Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), arată că, anul trecut, DS a avut o cotă de piață de numai 0.3% în regiunea UE-EFTA-UK, iar vânzările au scăzut cu 22.4%, la 37.480 de unități.
Mai marii companiei nu par să fie deranjați de acest lucru, în contextul în care susțin că nu urmăresc să vândă volume mari. În plus, DS are obiective mari.
Thierry Metroz, șeful de design al mărcii, a declarat într-un interviu recent că DS vrea să evolueze și să nu mai fie considerată o marcă premium, ci una de lux. Mai mult, un brand care, în 10-20 de ani, să concureze cu nume sonore ca Bentley și Rolls-Royce.
Pentru a atinge acest obiectiv, Metroz spune că "Trebuie să ne concentrăm pe calitatea detaliilor." Mai mult, susține că noul DS No8 s-a inspirat deja de la Bentley, în ceea ce privește interiorul și materialele utilizate.
"Este un interior foarte luxos.
[...] Nu este un interior specific mașinilor germane; este mai degrabă un interior specific Bentley. Nu este Bentley, desigur, dar ne-am inspirat de la mărci ca Bentley și Rolls-Royce, nu de la Audi sau Volkswagen," a mai spus el.via Autocar
Comentarii (4)