- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Viper Hennesey mai rapid decat Veyron
Este un test interesant, iar daca nu-ti convine ia-ti loganul si supernova din fata blocului, modifica-le si fa si tu un test, posteaza undeva si sa vedem daca mai esti tare in gura!!!
Stirile nu trebuie sa-ti placa tie in mod special, ele prezinta o situatie de moment si gata, domnule max2varza!
problema pusa de max2maximuss e corecta pana la un punct. Compara te rog pretul Viper-ului cu al masinilor pe care le-a "rupt" la sprint. Si cu al celor pe care le-ai insirat mai apoi si tu.
Probabil un CCX sau un CCXR l-ar fi lasat mult in spate pe un circuit, insa asta a fost un test de accelerare. Unde Viper-ul respectiv, face legea intr-o companie cat se poate de selecta la un pretz poate nici jumatate cat al concurentei.
Pana la urma, cand "te faci" cu unul pe strada de obicei o faci in linie dreapta. Partea cu "circuit" e pentru alt soi de raceri
Nu sunt deloc un fan al veyronului, dar masina a fost construita pentru viteza maxima nu pentru acceleratie, capitol la care e detronata de altele.
Oricum, primesc newsletterul de la automarket de 2 luni si nu am vazut nici o stire interesanta sau originala. Foarte slab baieti, se vede ca sunteti amatori.
Take care,
Ca sa fie echitabil, avand in vedere motorizarea masinilor. Si cum spun si ceilalti celelalte marci europene unde sunt???
USA SUCKS
au pus o turbina mai mare pe un viper si gata au masina de curse... care isi ia zborul la prima curba si de pe care probabil au scos tot mai putin scunul pilotului... in veyron probabil ca au pus un noob si bagajele cu care pleca la mare si i-au dat drumul pe pista.
nu va mai chinuiti sa le deslusiti creierul nu aveti ce!
daca dintr-un motor de 3.8 l boxer au reusit sa scoata atata power, jos palaria in fata nemtilor!
cel mai apropiat ca si capacitate cilindrica este SLR-ul dar e devansat si despre ceilalti nici nu mai are rost sa vb, pt ca sunt motoare de cel putin 2 ori mai mari....
Bravo Porsche, bravo Ruf!
Daca santeti foarte interesati de subiect as sugera sa cautati pe net Viperul de Hennessey (care nu contesta de altfel nimeni ca nu ar fi o firma de renume)in comparatie cu veyronul si veti vedea ca la testul efectiv nici macar nu porneste veyronul de pe loc da mi te sa faca concurs. Pe de alta parte viperul cu tot respectul nici macar nu poate fi pus in aceeasi liga cu veyronul ( stabilitate 0 tinuta de drum 0 consum infinit, zgomot asurzitor. technologie 0)... Tipic stilul american vrem sa mai dam 20 de cai mai punem un litru la motor... Ca si o concluzie poate sa fie ca Viperul si daca este masina de serie cred ca nu va fi omolagata numai pe drumurile din state si cea ce e cert este ca si daca poate printr-o minune fix pana la 320 viperul sa accelereaza mai repede ca si veyronul ( din cauza faptului ca la 305 km/h urmeaza urmatoarea treapta de viteza la veyron) fiti sigur ca pe circuit ca de exemplu cel de la TOP GEAR la 5 tururi de pista veyronul are o tura in fata la viper
Long live the BUGATTI VEYRON
Faptul ca un Porsche cu motor boxer in 6 cilindri e acolo nu mi se pare absurd, e doar o dovada ca se poate si fara 16 cilindri si 4 turbine...
Avand in vedere ca un Viper de 1100 de cai este MULT mai usor decat un Veyron de 2 tone, rezultatul mi se pare normal...
Cat despre articol: nu ia nota de trecere... Murcielago-ul din poza NU are 510 cai si viteza maxima de 305km/h, ala e Gallardo... Un Murcielago "tipic" are 580 (640 pt LP640) si atinge o viteza maxima de 335 km/h. Asta explica nedumerirea lui radotzo :)
Daca cel care a scris articolul n-a verificat datele tehnice ale masinilor si avand in vedere ca asta e un site auto, nu sectiunea auto a revistei "Ioana", ii dau nota 0. E o dovada de neprofesionalism, fie ca e vina autorului care nu a verificat datele gresite deja in articolul sursa, fie ca a confundat singurele modele Lamborghini intre ele cand a cautat datele tehnice...
si cat despre cat "de serie" sunt celelalte modele mai cititi ca am auzit ca ajuta sa cunosti lucruri noi. Toate modelele prezente la test sunt de serie
bine a zis ce a zis tipul din primul post.
cei de la hennessey performance or sti ei sa TUNEZE masini dar nu sunt un brand de automobile, deci nu are ce sa caute acolo.
viper-ul nu este o masina stock, de serie. nu stiu ce intelegeti voi prin masina de serie... si catalogati pe cei de la hennessey performance ca au fi participat cu o masina de serie. ginditi putin inainte de a face niste comentarii total eronate. nici nu mai are rost sa aduc in disctie koeniseg, zonda sau alti adevarati bolizi.
nu i-a dus mintea sa aduca nici macar un saleen S7 care este facut de ei care intradevar se preateaza a fi un supercar
eu cred ca testul a fost facut cu ce masini au gasit si ei pe la prietenii lor... si un viper preparat de hennessey performance.
PUNCT
Clar au vrut sa arate ca ei sunt mai tari.
http://www.automarket.ro/stiri/viper-l-a-batut-pe-veyron-proba-video-5163.html
Sau in sectiunea VIDEO a site-ului nostru.
merci.
A fost un test de fun, nimic special... poate ceva reclama la Viper care e clasat mai jos decat un Z06...
Si apropo, Viper e foarte comfortabil inauntru, si am 1.94m... nu are mari dotari (ca nu costa suficient ca sa le aiba), dar e OK pt o masina sport (luxul costa si bani, si greutate, deci nu prea gasesti asa ceva in masinile sport - Porsche e insa mai fain inauntru si e preferatul meu dintre cele testate: fun in linie dreapta, fun pe circuit, fun pe sosea).
In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta
In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta
la 22.08.2007 (21:55)
sdfdsgsdf
Viperul ala l-au tunat pana l-a luat dracu'
In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta
viperu lau tunat de lau luat traci pt ca aveau la ce veyron e cum ar fi tunat din fabrica dak vrei sa mai modifici ceva ma indoiesc ca mai ai ce sa pui pe ea :)