Viitorul VW Touareg: pret mai mic, design de Golf
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua generatie VW Touareg, care va fi lansata la Salonul de la Geneva din martie 2010 si va intra pe piata in cursul primaverii anului 2010, isi va schimba orientarea spre performanta, urmand sa mizeze pe o abordare mult mai ecologica si "verde". In principiu, schimbarile vizeaza inalturarea motorizarilor mari, cum ar fi V8-ul actual, si inlocuirea acestora cu unitati mult mai eficiente si econome. Celelalte masuri pe care inginerii Volkswagen le vor lua includ reducerea masei totale a modelului si introducerea unui al treilea rand de scaune, acestea fiind insa destinate copiilor.
Designul noului Touareg se va baza pe noile linii ale marcii Volkswagen, designerul-sef Walter de Silva urmand sa abordeze "problema" celui mai mare SUV Volkswagen in stilul inaugurat pe Scirocco si pe Golf.
O modificare importanta va fi reprezentata de transferul unor parti tehnice destinate rularii in off-road, cum sunt diferentialele blocabile, articulatiile si cutia de transfer, in lista de optionale, pentru ca doar fanii impatimiti ai terenului accidentat sa beneficieze de un arsenal tehnic foarte capabil, dar care trage la cantar in defavoarea celor care utilizeaza un SUV exclusiv la rularea pe sosea.
Nu va fi o noutate in grupul VW, Audi Q7 beneficiind de aceeasi abordare. In aceste conditii, pretul de baza al noului Touareg va scadea sensibil sau va ramane acelasi, insa in acest ultim caz clientii vor dispune in echiparea de baza de dotari de top incluse.Noul Touareg va urma calea downsizing-ului, motoarele mari fiind inlocuite de unele mici, economice, de cilindree scazuta. Astfel, motorul V8 al actualei generatii Touareg va fi inlocuit de unul V6 de 3.0 litri care va dispune de 290 CP si va fi cuplat la o cutie DSG cu opt trepte. Noul SUV Volkswagen va dispune de asemenea de o varianta hibrida, acestea beneficiind de aportului unui motor electric la viteze mici si de cel al unitatii V6 Turbo pe benzina la viteze ridicate.
via | Motortrend
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Informatiile sunt cele care conteaza aici. Imaginea are caracter strict ilustrativ. Daca ar fi fost ceva oficial, anuntam ca atare.
Cu putina atentie ati fi observat "Foto: CGI Automarket". :)
Numai bine.
Chiar sunteti in criza de subiecte sau care este problema ?
Desi este o "revista" free, la un moment dat a fost excelenta, dar a scazut enorm.
Pacat !
In cazul in care gasiti/ati gasit aceste informatii pe alte site-uri sau pe alte surse, aveti tot dreptul sa declarati ce sustineti. Altfel, afirmatiile voastre nu au deloc sustinere.
Vreau sa stiu, punctual, care este problema "calitativa" la informatiile de mai sus.
Thanks.
Consider ca d-l Mircea Mester a scris un articol interesant si el trebuie apreciat, este un articol care ne poate ajuta sa ne facem o parere despre viitorul Touareg...detaliile despre masina sunt importante aici si nu poza ! De altfel, chiar asta a mentionat si redactorul.
@Mircea Mester : V-am putut urmarii acum ceva timp la the Money Channel si, printre altele, ati spus ca din cei cateva mii de cititori ai unui articol foarte putini aleg sa si comenteze...am tinut sa postez un comentariu pt. a va arata ca chiar daca cei mai multi dintre noi nu ne spunem parerea asta nu inseamna ca nu apreciem articolele ;)
P.S : NU sunt un "pupincurici" ! N-am facut altceva decat sa-mi spun parerea :)
ca apoi sa spui intr-un comment "Cu putina atentie ati fi observat "Foto: CGI Automarket". :)"
pai ce facem aici, ne jucam de-a stirile? tb sa stam noi sa dibuim daca e adevarat sau nu? facem puzzle, sa ghicim de unde e poza, daca e adevarata sau vreo farsa (a se citi ipoteza) de-a voastra?
ca sa nu mai spunem ca din tot articolul, abia o fraza se refera la design, desi titlul face trimitere clara la asta
prietene, sa stii ca unii din cei care posteaza pe site sunt foarte pasionati de treburile astea cu 4 roti. Si motivul pentru care posteaza este tocmai ca sunt pasionati si asteapta informatii clare, adevarate si relevante.
Informatii pe care uneori redactorii nu le ofera si de asta le facem observatie.
Iar uneori redactorii isi dau seama de asta, ne multumesc, invata din asta si poate chiar devin mai buni in treaba pe care o fac.
Chestia asta se cheama democratie, dialog, profesionalism.
P.S: Nu stiu daca mai tineti minte cand ati postat stirea cu noile modele de Skoda vRS si Scout cum ca ele nu vor fi lansate/comercializate in Romania.
Apreciez stirile de calitate si care dau dovada ca sunt redactate de niste redactori capabili.
"Succesuri in continuare"