- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Fotospion
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- Suflet iberic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Viitorul VW concurent pentru Logan, spionat
stie careva ceva, chiar dintre redactori...?
Pentru allroad : pentru tine 8500 fara TVA sau cu TVA inseamna aceeasi bani? La 8500 (mai exact, 8470) cu TVA inclus cumperi modelul Laureate Plus de la Logan, care doar jenti de aluminiu nu are, in timp ce la Polo mai pui TVA-ul (ajungi pe la 10100) si nici ABS nu ai! E usor de aruncat vorbe in vant.
am aproape 18000km cu loganul. nu m-am putut plange absolut niciodata de stabilitate, fie ea la 50 sau la 165 de km/h (evident, functie de sosele) . Nu e el mertzan, dar nici caruta.
also, in cei 18000 km am dat 3.5 mil pe reviziile clasice - ulei, filtre. Atat. Unde sunt schimburile alea necesare la 5000km, ca eu nu le-am vazut.
Pe de alta parte insa, desi designul nu mi se pare fantastic (then again, nici loganul nu e frumusete) astept cu nerabdare noul produs VW. Si daca nu va costa dublu, cu siguranta il voi lua in calcul pentru o urmatoare achizitie.
Realist vorbind, Loganul nu e o masina proasta la banii ei, dar daca apare concurenta pe segmentul lui, cu atat mai bine!
Bafta si drive safe!
la noi k nu prea gandeste lumea ,si in plus loganul nu e low-cost
Esti sigur ca e VW? sa nu fie vreun fotomontaj, sau vreo Mahindra in Tundra :-)
Concluzia: Daca ne gandim la low-cost si nu la Premium este OK.
Daca VW-ul va aparea cu un competitor, cu siguranta ca vom regasi hibele si stangaciile oricarei incercari de a face din rahat bici.
Oricum concurenta este bine venita si poate asa se va ridica si calitatea produsului si al serviciilor.
VA SALUT SI CU RESPECT ALIN UNGUR
Nu stiu altii cum sunt, sau dupa ce se uita, dar eu ma gandesc ce siguranta imi acorda in trafic o masina si dupa aia ma uit si la dotari.
Cred ca evaluarea unei masini de aici ar trebui sa plece fara negocieri - siguranta maxima in trafic - dupa care tot ce vreti...confort, etc...
VOI CE SPUNETI?
Atat francezii cat si romanii de la Dacia, cred ca vor deveni mai atenti atat cu fabricatia cat si cu service-ul pentru a nu pierde masiv clientela, lucru pe care cumparatorul de rand il va percepe sper repede si consistent.
Bravo VW sau Dacia sau oricare marca, important este sa cumparam ceva mai bun si sigur pe bani mai putini.
pentru a produce o masina se negociaza enorm cu furnizorii de piese pentru a obtine pretul cel mai mic . Dupa cum spui tu " Pretul este exagerat datorita politici si impozitelor locale si cu siguranta ca se poate produce sub 5000 de cineva mai organizat." nici in germania nu sunt oameni si politica capabila de a produce sub 5000 ( nici nemtii nu sunt organizati ? )
cat despre noul vw... mai bine astept inca un an, adica vreo doi-trei in total pana vine suv-ul dacia... deocamdata supernova e in regula, inca!
Punctul meu era ca pretul este marit datorita birocratiei din jur si a multimi de lipitori care vor si ei un os. Atunci cand cumperi o masina pt ce esti fortat sa platesti din bani tai un vames care sta si el pe scaun 8 ore pe zi? A pus si el un surub? A dat cu vopsea? Si asta este un exemplu simplu dar mai sunt zeci de guri granite din munca celor ce produc.
Cat despre germania pot spune ca pe langa chibzuiala si organizarea rationala a munci are o povara sociala destul de grea de dus in spinare. Eu vreau ca bani mei sa mearga la cei ce proiecteaza si produc masina dorita si nicidecum celor ce se invartesc cu hartiile in mana sau stau toata ziua la telefon.
Din poze, masina pare mai mare decat un polo, insa, daca ai dreptate, nu e bine :)
Eu sper sa ai dreptate doar in legatura cu data aparitiei, pentru ca pana atunci as fi dispus sa astept, doar ca sa vad minunea de la VW.
vw asta e chir misto daca va aparea as lua si eu unul daca se mentine in plaja 8000 10000 euro :D
daca zici ca aia care isi iau mertzane sunt fraieri, inseamna ca tu esti un om inteligent care merge cu tramvaiu'..
daca ziceai de o masina de un milion, poate intelegeam ca e scumpa... dar ideea e ca nu trebuie sa devenim invidiosi pentru ca un om isi cheltuieste toti banii de mancare pe un ferrari, sa fim seriosi.
on topic...
cred ca masina va fi cam la acelasi pret cu loganul, pentru ca mai apoi sa mai scada preturile de la logan, in urma scaderii vanzarilor, apoi poate si alte marci se vor gandi la chestia asta...
oricum, peste 60 de ani ani oamenii vor cauta masini care sa bea doar apa...
pot spune ca merge bine, nu arata rau si e proiectata la drumurile noastre.
Oricum la salriul nostru e bun
Dar VW este VW
daca apare modelul sub 8000 euro cumpar sigur masina asta
este super si sa fiu serios parca ceva mai frumos ca Loganu nostru!
este parerea mea
dar si loganu este bun
depinde cum se va descurca VW la drumurile noastre.
Una peste alta la multe capitol VW este peste Logan
si cred ca va fi
siguranta, aspect, protectie, fiabilitate, comoditate ,tc
astept sa apara masina
o cumpar:))))))))))
ceau baieti
de Mircea
Ba hahalero....nemancata-i mata poate,si sigla,printre altele este doar varful aizbergului