Viitorul Volkswagen T-Roc, primul model al mărcii cu motor hibrid convențional

de Tiberiu Safta
Vineri, 21.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitorul Volkswagen T-Roc va fi primul model al mărcii germane care va avea un motor hibrid convențional. Noua generație a SUV-ului va fi lansată în această toamnă.

Deși este greu de crezut având în vedere lunga sa istorie, Volkswagen nu a avut până acum nicio mașină de serie cu un motor hibrid convențional, de tipul celui găsit la Toyota Prius. Până acum, constructorul din Wolfsburg a produs modele cu motoare hibride cu încărcare la priză (PHEV) și cu motoare mild-hybrid.

Acest lucru urmează să se schimbe odată cu lansarea noii generații T-Roc în toamna acestui an. Noul model va fi primul Volkswagen din istorie care va avea sub capotă un motor hibrid convențional. Potrivit informațiilor din presă, este de așteptat ca sub capota noului model să fie prezent un motor pe benzină de 1.5 litri care lucrează împreună cu un motor electric. Mai multe variante de putere ale acestui propulsor vor fi disponibile, cu puteri cuprinse între 204 și 272 cai putere.

Noul propulsor hibrid convențional se va regăsi și la alte două modele: Volkswagen Golf și Skoda Octavia. Bineînțeles, pe termen mediu, acest motor ar putea fi prezent la mai multe modele din cadrul Grupului Volkswagen.

Cea de-a doua generație Volkswagen T-Roc va fi prezentată oficial în septembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Munchen.

via Autocar

Comentarii (7)

  • Evrika. A descoperit in sfarsit si VW cea mai eficienta motorizare. Mai ramane sa descopere si beneficiile unui 2.0 aspirat hibrid sau un VR6 hibridizat pentru masini mari si pot sa mai scoata capul in lume ... dupa rusinea cu dieselgate, cu ID sau cu divizia lor de soft care i-a trimis cu disketa la Rivian.
    4 3
  • bavarezul13
    https://www.auto-data.net/en/volkswagen-jetta-vi-1.4-tsi-170hp-hybrid-dsg-44519
    1 1
  • @15:06
    Jetta aia a fost model de State si cam atat.
    2024 VW are doar mild si plugin. Mild e prea putin, plugin e prea mult. Hibrid full e calea de mijloc si cea care face cel mai mult sens pentru cei mai multi oameni. Dovada sunt si cresterile sanatoase pe acest segment.
    1 0
  • Finally! O sa scada poluarea cu 50% in orase vs motoarele clasice, inclusiv mhev.
    2.0 TSI ar trebui tinut doar pt R badge
    3 0
  • nu e rau, dar cutia e viteze va fi ca la renault multimodal sau ca la toyota ecvt? de ce nu se vrea panou fotovoltaic pe masina la full hibrid? ar reduce si mai mult consumu si nu ar costa foarte mult
    0 0
  • in orase scade cu 75% poluarea sau chiar 80, 50% e in medie anuala mers mixt. In oras termicul are consum 10% iar hibridu are 3,3% asa are toyota la motoarele 1,5 fhev. In exterior are cu 25% mai putin la consum iar per total 50% e reductia medie [(75+25)/2].
    0 1
  • George Simion
    dulapior manelistic...de ce nu ii pune si fir?!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru