Modelul de clasă mică Volkswagen Polo va primi în a doua parte a anului viitor o nouă generaţie, iar schimbările au potenţialul de a oferi un nou suflu pentru producătorul german.
Viitorul Polo va fi primul model al grupului care va utiliza noua versiune A0 a platformei modulare MQB dedicată vehiculelor de mici dimensiuni, iar acest lucru înseamnă o creştere a amptamentului de la 2.47 la 2.56 metri fără ca lungimea de aproape 4 metri să sufere schimbări.
Acest lucru va permite conceperea unui spaţiu interior mai confortabil în special pentru pasagerii din spate, dar şi o îmbunătăţire a tehnologiei de la bord: sistemul de infotainment ar putea fi bazat pe un ecran cu diagonala de 9.5 inch, iar toate versiunile cu excepţia celei de bază vor primi integrare cu Android Auto şi Apple CarPlay.
Din punct de vedere al propulsiei, noul Volkswagen Polo va fi oferit într-o largă variatate de motoare: unitatea cu 3 cilindri de 1.0 litri va fi disponibilă în versiune aspirată cu 76 CP, dar şi în două versiuni turbo de 101 CP şi 117 CP. În schimb, motoarele tradiţionale de 1.4 şi 1.6 litri vor fi înlocuite cu noile unităţi de 1.5 litri, care în funcţie de versiune ar putea genera 142 CP şi, respectiv, 162 CP. Nu vor lipsi nici motoarele diesel, care vor beneficia de 91 CP, 112 CP şi 132 CP. Cel mai probabil, cutia de viteze va fi una manuală cu 6 trepte, însă nu este exclusă apariţia unei transmisii cu 5 trepte.Via AutoJournal
Puteau pune 1 aspirat benzinar, 3 turbo benzinare (unul de performanta ~200 cp), 2 diesel si un hibrid. Eventual o electrica din al doilea sau al treilea an.
Impresia mea e ca VW traieste tot acum 4-5 ani ca mentalitate si se asteapta ca variantele diesel sa faca grosul vanzarilor.
Tui uite' ce calitate interioara au VW si dupa incepe sa critici. Concurenta nu ofera premium cum o face VW.
Era mai premium pt. ca era vf de gama. Motorul ala e o bestie si era normal sa vina si cu o echipare pe masura. Cel mai probabil facut pe comanda. Dar niciodata nu se va putea compara cu C class ca si caroserie....