Noua generație Volkswagen Golf va fi prezentată oficial în luna octombrie, iar livrările vor începe în februarie 2020. Ca de obicei, la câteva luni după noua generație Golf, constructorul german va prezenta publicului și noua generație Golf R.
Oficialii companiei anunță deja că modelul de performanță va fi privat de două opțiuni care sunt disponibile pe o serie de rivali. Astfel, noul Golf R nu va beneficia de direcție integrală, așa cum se întâmpla în cazul lui Renault Megane RS.
"Pur și simplu nu este necesar pentru o mașină de dimensiunile lui Golf", afirmă Jost Capito, directorul diviziei Volkswagen R, pentru publicația Top Gear.
De asemenea, Capito afirmă că Golf R nu va integra nici un Drift Mode, așa cum se întâmplă în cazul lui Ford Focus RS. "Modul de drift este o tehnologie gratuită derivată din sistemele pe care le folosește Focus RS, dar nu este pentru noi", a adăugat el.
Anterior, Jurgen Stackmann, directorul de vânzări și marketing al constructorului, afirma că versiunea de performanță va fi și cea mai puternică de până acum, cu un sistem de propulsie capabil să genereze aproximativ 400 de cai putere.
"Brandul R devine extrem. cai putere. Dar există un loc pentru un astfel de model? Cu siguranță, iar acesta este terenul lui R", preciza Stackmann cu circa un an în urmă.
Rolul brandului R este că poate depăși raționalul. Nimeni nu are nevoie de o compactă de 400 deVia Caradisiac, Top Gear
Ca sa intelegeti de ce scriu asta:
- Golf R va avea tractiune integrala, versiunea sportiva cu tractiune fata este Golf GTI. Tractiunea integrala este un element definitoriu al R-ului
- in articolul citat de voi de la Top Gear scrie directie integrala, nu tractiune integrala.
- Megane RS are directie integrala, nu tractiune integrala. Vezi articolele in care este prezentat noul lor record pe Nurburgring pentru o masina cu tractiune fata.
Cred ca toate commenturile de mai sus releva cat se poate de clar unde si ce a ajuns acest site pe care candva cu drag in urmaream.
Luati-o cum vreti insa cred ca o mica analiza se impune...
Honda avea recordul anterior fara directie integrala. Nu putem fi siguri ca asta a fost arma care a facut diferenta la Megane.
Pe de alta parte sunt generic de acord cu criticii: Mircea si celalalt coleg sunt seriosi, atenti, au haz, au pasiune. Cei noi probabil sunt prea noi si inca nu au absorbit cultura organizationala a AM. Este de dorit, ba chiar crucial, sa evitam click bait-uri, promotorisme (aka manelisme jurnalistice) sau pur si simplu aiureli scrise fara vlaga.
@Daniel (autorul) - nu este o rusine sa recunosti o scapare. Asta e. Se intampla. De obicei se multumeste celui care a gasit eroare si ne amuzam cu totii prieteneste.