Viitorul Volkswagen Golf 8 va avea o transmisie automată DSG cu 10 rapoarte

de Bogdan Mirică
Marti, 25.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va folosi viitoarea transmisie DSG cu 10 rapoarte și pe generația cu numărul opt a modelului Golf. Cutia va fi disponibilă doar pentru versiunile sportive GTI, GTD și R.

La mijlocul acestei luni, Volkswagen ne-a făcut cunoștință cu noul motor diesel de 2.0 litri și 270 de cai putere, pregătit să debuteze pe modelele din gama sa începând cu anul viitor.

Volkswagen a prezentat motorul 2.0 TDI de 270 de cai putere

Alături de noua unitate cu patru cilindri, germanii au expus și o transmisie DSG revoluționară, cu 10 rapoarte. Cutia de viteze automată, cu dublu ambreiaj, este derivată din DSG-ul actual cu şase trepte şi poate administra un cuplu motor de până la 550 de Nm.

Cutia va intra în producţie în 2016 şi va fi asociată chiar şi motorizărilor cu patru cilindri. Ea va putea oferi o funcţie de coasting, care decuplează motorul în momentele în care cel de la volan nu accelerează, asemeni PDK-ului de la Porsche. Nu va lipsi nici sistemul de recuperare a energiei electrice în momentul frânării.

Esential 550 de Nm va putea administra cutia DSG cu 10 rapoarte.
Unul dintre potențialii candidați va fi și viitorul Volkswagen Golf.
A opta generație a modelului compact, construită tot pe platforma modulară MQB, va adopta cutia cu 10 rapoarte în cazul versiunilor sale sportive. Adică DSG-ul va fi disponibil pe drivatele GTI, GTD și R. Motorizările standard, ceva mai cuminți, vor primi o cutie automată cu șapte rapoarte.

Comentarii (8)

  • Ca de obicei, Vw nu se dezminte. Ofera tehnologie de top chiar pe versiunile normale ale modelelor lor. Pentru mine nu este nici un dubiu ca VAG va deveni lider mondial in curand. Cand investi 75 mdl. euro in urmatorii 5 ani in cercetare nu ai cum sa nu devii lider.
    15 19
  • arogantul
    o sa fie cutia de viteza mai mare decat motorul

    iar pe motor or sa tatueze un motor mai mare
    33 11
  • gigi_frana
    ma bufneste rasul cand vad cat de extaziati sunt unii de inovatiile si "tehnologia" de top VW,mai ales pentru masinile normale

    75 miliarde pentru 5CP in la motorul 1.6TDI , 10CP la 2.0TDI..progres nene,nu gluma :)
    aaa,probabil Golf 8 va mai avea suspensie indepenta pe spate doar la GTI,GTD,R :)
    21 10
  • mishazaitev
    @gigi_frana

    Din cate stiu eu, Golf 7 are suspensie independenta pe spate incepand la masinile echipate cu motorizari de la 140 cp in sus... nu vad de ce pe 8 nu ar fi cel putin la fel. Daca nu am inteles gluma, scuze....
    8 10
  • Multe viteze de asta e nevoie....dar la design nu umblam?doar o spoim putin?? praf in ochi!
    14 10
  • gigi_frana
    @mihai...era o gluma,nu am de unde sa stiu ce se va intampla

    pe principiul Golf 5 avea pe toate , Golf 7 doar pe >122 CP , nu m-ar mira ca Golf 8 sa aiba doar pe GTI,GTD,R
    12 7
  • mishazaitev
    @gigi_frana

    Ca era gluma era evident, doar ca n-am prins eu nuanta -::)). De curiozitate ... In sfarsit bine ca imi confirma si mie cineva ca suspensia spate de pe G5 era independenta ...dar nu era multilink, nu? Era McPherson? Intreb pentru ca nu stiu.
    5 3
  • La Golf 6 am asa :
    "Suspensie faţă (front suspension) independent, arc de tip McPherson cu stabilizator
    Suspensie spate (rear suspension) suspensie pe arcuri independente cu stabilizator multi-punct"
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru