Viitorul Volkswagen Beetle va debuta în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Volkswagen se pregătesc pentru viitoarea generaţie a lui Beetle, care ar trebui să debuteze undeva în anul 2011. Modelul respectiv va fi proiectat special pentru noua caroserie, acesta nefiind o altă caroserie montată pe şasiul de Golf. Data de lansare a fost dezvăluită de şeful Volkswagen Group Australia, Anke Koeckler.
Volkswagen speră să obţină vânzări serioase cu viitorul Beetle, deoarece a doua generaţie a acestui model s-a vândut pe piaţa din SUA doar 8.000 de exemplare în 13 ani. În mod surprinzător, piaţa din Statele Unite ale Americii a fost considerată ca fiind o piaţă "buna" pentru ceea ce era "Noul Beetle" acum 13 ani. În comparaţie cu celebra "broscuta" însă, a doua generaţie a acestui model a fost o dezamăgire din punctul de vedere al vânzărilor.
Singurul element al viitorului model care va remane retro va fi design-ul, sau cel puţin silueta. Cei de la Volkswagen sunt conştienţi că şi-au creat o imagine de marca în mintea multor persoane cu "broscutele" din anii 1960. Tocmai de aceea, designerii Volkswagen nu vor schimba conceptul acestui model, ci doar mici elemente de design necesare unui model modern.
Astfel, există posibilitatea instalării unor stopuri cu LED-uri, blocuri optice montate ceva mai sus pe aripi şi alte elemente similare, necesare obţinerii unor rezultate bune la testele de siguranţă şi în tunelul aerodinamic.Via | Carsguide
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
In privinta vanzarilor are dreptate tipul din reportaj. Vanzari slabe inseamna piese de schimb cam greu de gasit si scumpe. De exemplu eu nu gasesc stergatoare pentru ea. Va trebui sa ma duc la reprezentanta :(
La vremea respectiva s-a vandut (la fel ca FIAT 500 sau Mini Morris) pentru un singur motiv: era foarte ieftina. Ieftina la cumparare, ieftina la intretinere. Adica pentru aceleasi motive pentru care (si aici ma astept sa aud vociferari din partea unora si altora) astazi se cumpara Dacia.
Ca urmare, indiferent ca ii pastreaza forma sau nu, ca ii pun motor mai puternic sau mai slabut, daca pretul nu va fi foarte scazut, atunci vanzarile vor ramane slabe.
Ma rog , chiar daca va fi o chestie zburatoare de tip Maglev...
Teoretic Logan acum este cam in pozitia broscutei, a lui 500 si a lui Mini de dupa razboi (numiti-l "criza" sau "recesiune " acum)...
Daca da, atunci inseamna ca Logan va fi fost in brand adevarat.
"Its success owed much to its extremely high build quality, and innovative, eye-catching advertising. The Beetle car was the benchmark for both generations of American compact cars"
Nu prea suna a logan domnule.Sa nu mai vorbim de faptul ca una din cele mai ieftine masini era si cea mai aerodinamica si cea mai apropiata de un Porsche.Pentru banii aia aveai ceva exclusivist chiar si pentru vremurile noastre, motor flat 4 pe puntea spate si evident tractiune spate.Nu prea semana cu nimic la vremea aceea si nu avea nimic in comun cu concurenta.Deci paralela trasa intre kafer si logan nu e prea corecta.