Viitorul Subaru Impreza STI ar putea avea şi o versiune diesel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Subaru se gândeşte la o nouă abordare a versiunii de performanţă STi, odată cu lansarea viitoarei generaţii Impreza. Japonezii vor să ofere publicului, pe lângă versiunea pe benzină tradiţională, şi un diesel puternic.
Aşadar, în 2012 am putea asista la primul Impreza STi cu motor diesel, cel mai probabil o unitate de 2.0 litri, forţată să dezvolte peste 200 de cai putere. Arhitectura motorului cu patru cilindri le va permite japonezilor să nu altereze reputaţia modelului în materie de manevrabilitate, oferind în plus un consum de carburant redus şi emisii cu mult îmbunătăţite.
În ciuda tendinţei de downsizing, Subaru nu va renunţa la propulsorul versiunii STi pe benzină. Surse neoficiale susţin însă că în viitor ar putea exista o versiune supraalimentată a motorului actual de 1.5 litri pe benzină, cu patru cilindri.
Pe lângă noile motorizări, Subaru va introduce odată cu noua generaţie Impreza şi un tren de propulsie hibrid, aşteptat să debuteze însă la jumătatea ciclului de viaţă. Odată cu modificările aduse noii generaţii Impreza, Subaru ar urma să îşi concentreze eforturile din motorsport pe circuit şi nu în cursele de raliu, cum o face în prezent.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
Sper totusi sa nu!
Sa lasam dieselurile la locul lor,anume in agricultura si benzinarele pline de elegantza si rafinament pt autoturisme.
De ce sa nu avem o alternativa mai mica si mai ieftina, dar tot asa de puternica si mult mai agila?
O sa fie apreciat. Singurul minus va fi pretul si asa destul de ridicat.
@Ivan. Iti recomand sa mergi cu un Legacy diesel. Chiar generatia veche. Te provoc chiar sa parchezi si sa mergi in sprituri sau cum vrei tu si daca ala nu este rafinat, atunci nu stiu ce sa mai zic de un TDI.
Benzina - rafinament, distractie si putere
Diesel - Un tractor zgomotos si puturos
De ce sunt diesel-uri in sporturi cu motor.
Asta e chestie de marketing cum sunt unii de pe aici care au pus botul ca e bun dieselul ca e in motorsport.
Cred ca si pilotii care conduc aceste masini diesel in sporturi cu motor nu sunt multumiti fata de cele cu benzina dar la ora actuala banul e la putere si oricine chiar si cei mai mari piloti de raliuri, f1 etc daca sunt platiti sa spuna ceva o spun ca si cum si ei ar crede insa parerea lor personala e cu totul alta.
Ai bagat treaba cu manelele constient fiind de faptul ca altfel ai fi atras la greu voturi negative fiind in cunostinta de cauza ca graficul sonor ai unui diesel pusca la perfect cu o manea obosita.
Tractoristule!!! :)
PS: Cum iti merge TDI-ul,tot cu "somoiogul" il pornesti iarna? :))
Cata ipocrizie... tractoare sunt si urmatoarele motoare? : V6-8-12 de la audi. 2.3d 3.0d -sd BMW cdi urile de la merc ??? habar nu aveti va luati si voi dupa ce spun altii sau dupa dieselurile de acum 10 ani...
@Hadouken: 1.6 este motorul nenea :) macar eu am 19 ani si permis, decat 13 ani si cont pe automarket ca tine. Intai pune mana si invarte de un diesel dupaia de o benzina, si numai comenta aiurea.
Eu mi-am cumparat Fiesta pretene :) daca tii ciuda, imi pare rau pt tine, spor la munca ! nu la comentat pe automarket aiurea! :)
Fanii sunt practic impartiti in doua : cei care prefera Subaru Impreza STI si cei care prefera Mitsubishi EVO.
Politica de downsizing va fi din ce in ce mai prezenta in viitor. Este bine, pentru ca pe langa reducerea consumului de carburant, Impreza cu motor de 1.5 litri benzina supraalimentat poate fi ceva mai accesibila ca pret. De asemenea, Subaru a redus puterea motorului 2.0 benzina, de la 160 cp la 150 cp, tocmai pentru reducerea consumului.
Nu va mirati ca se cauta alternative, resursele sunt cam pe sfarsite si de aceea chiar si cei mai prestigiosi constructori de automobile apar cu o sumedenie de modele hibride si vor cauta sa introduca variante diesel in sporturile cu motor. Depinde cum sunt construite acele motoare de performanta, in cazul lui Subaru un diesel nu are nevoie de contragreutati, datorita dispunerii cilindrilor, deci este ceva mai usor ... De asemenea, cuplul unui diesel poate fi impresionant. Nu sustin neaparat cauza motoarelor pe motorina, spun ca in viitor poate vom fi nevoiti sa ne obisnuim cu ideea, in functie de cum vor dicta conditiile economice si evolutia noilor motoare de performanta.
Stregeti-va casul de la gura inainte sa comentati despre masini!
Comparati dieselul cu benzina numai din ce vedeti voi de pe trotuar?
Vorbiti de Lambo, Ferarri si Bugatti cand voi aveti Fiesta?
ADHD nepoate pe aici pe forum.
Post scriptum: de dragul conversatiei, am condus si desfacut destule masini ca sa/mi pot face o parere pertinenta, mai bine nu da bu batul in balta, ca te uzi.
Iar aia de fac motoarele diesel tractoare, cand o sa aveti voi bani munciti de voi de aruncat pe benzina, nu de la taticu si mamica, atunci mai vorbiti. Si mie-mi plac motoarele pe benzina, unele-s chiar economice, dar diesel-ul are o gramda de avantaje in lumea reala, chit ca toarce mai nerafinat sau mai stiu eu ce fite de Dorobanti. Ok, coplasi?