Skoda Superb va deveni primul hibrid al mărcii din Cehia, spun englezii de la Auto Express. Implementarea sistemului de propulsie hibrid preluat de la concernul Volkswagen va avea loc odată cu debutul celei de-a treia generaţii a lui Superb, căreia îi vor fi aplicate numeroase schimbări faţă de actualul model. Navei amiral de la Skoda i se pregăteşte un nou design, completat de tehnologii preluate de la noua generaţie a lui Volkswagen Passat, iar toate noutăţile vor fi aplicate platformei modulare MQB a conglomeratului german. Versiunea hibridă a lui Superb ar putea primi motorul 1.4 TSI de 211 CP alături de un motor electric, la fel cum este cazul noii generaţii a lui Passat, explică sursa anonimă din cadrul Skoda citată de publicaţia britanică.
Skoda Service Award: cea mai bună echipă de servisare vine din România
La nivel de gamă, Skoda Superb va rămâne vărful ofertei mărcii din Mlada Boleslav, iar modelul va fi disponibil în continuare în două versiuni de caroserie. Ecartamentul şi lăţimea lui Superb vor creşte, spune sursa din cadrul mărcii Skoda, în timp ce aspectul exterior al modelului va fi mai bine definit. Printre elementele la care vor renunţa cei de la Skoda se numără motorizarea V6, aleasă de prea puţini clienţi pentru a fi rentabilă dezvoltarea unei versiuni Euro 6, precum şi sistemul dublu de deschidere a hayon-ului, prezent la versiunea berlină, deoarece este prea costisitor de dezvoltat pentru noua caroserie.
Sărbătoare la Škoda: 11 milioane de automobile fabricate la Mlada Boleslav
INTERVIU: 5 întrebări pentru Jozef Kaban, designerul-şef Škoda
În ceea ce priveşte declaraţiile oficiale ale reprezentanţilor Skoda, aceştia anunţau în trecut un design mai atrăgător pentru noul Superb, care va fi şi mai simplu.
Jozef Kaban, şeful departamentului de design al mărcii din Cehia, spune că schimbarea va fi similară modului în care lansarea primului iPhone a schimbat industria telefoanelor mobile. Printre detaliile dezvelite de acesta se numără ascunderea evacuării finale pentru toate modelele Skoda care nu sunt versiuni de performanţă, deoarece designerul consideră că "maşinile ar trebui să fie concentrate pe spaţiu şi dotări, nu să pretindă că oferă performanţe demne de motorsport".Via AutoExpress
in ritmul asta in 2-3 generatii va veni designerul sef sa ne explice mesajul si liniile definitorii ce transmit emotie si personalitatea definitorie ale unei cutii de pantofi cu sigla Skoda pe capac
Nu pot veni cu acelasi design? Ha!
Toate brandurile VAG fac asta.
Ce zicea Vianu de pantofi. E ca si cum imi iau o pereche si dupa ce s-au uzat si ii arunc sigur imi doresc o pereche acelasi model si culoare doar ca o marime mai mare, ca sa difere ceva totusi...:DDDD
Oricum sunt multi adepti ai stilului COPY / PASTE / SCALE / RENAME, ca mai mult nu-i duce capu'.
Astia sunt un fel de Vector Pontiac printre clientii de masini. :DD