Viitorul Seat Leon, cheia salvării brandului spaniol
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zilele trecute vă anunţam că SEAT se află într-o situaţie foarte dificilă, oficialii căutând să aducă brandul pe linia de plutire prin alcătuirea unui plan serios de restructurare. Elaborat pentru următorii cinci ani, proiectul de dezvoltare include, printre altele, şi posibila cheie de relansare a mărcii spaniole: compactul Seat Leon.
Noua generaţie este aşteptată să sosească în showroom-uri la sfârşitul lui 2012, fanii urmând să se poată bucura de ea în varianta cu trei sau cinci uşi, dar şi în versiunea break, o noutate absolută, menită să crească producţia uzinei din Martorell.
Cel mai probabil, noul Leon va împrumuta detalii estetice de la conceptul IBE, despre care Seat a afirmat că nu va fi produs în serie.
Surpriza pregătită pentru publicul larg se ascunde însă sub capotă, unde fanii vor putea regăsi, peste doi ani, o versiune de serie a trenului de propulsie hibrid Twin Drive, ce oferă posibilitatea alimentării de la priză. Versiunea ecologică se va adresa celor care nu dispun de suficienţi bani pentru un Golf, fratele de concern urmând să folosească acelaşi principiu de funcţionare.
James Muir, proaspătul CEO Seat, venit de la Mazda, îşi propune să redreseze constructorul spaniol, principalul său obietiv fiind creşterea producţiei în cadrul uzinei din Martorell, de la 60%, în prezent, până la 90%.
În aceste condiţii, Seat trebuie să îşi extindă considerabil gama de modele, primul nou-născut urmând să fie un model supermini, bazat pe Volkswagen Up! şi oferit cu un tren de propulsie electric.via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Au luat-o pe aratura cu noile generatii de toledo si altea modele care dupa parerea mea nu au nimic in comun cu ideea de brand sportiv.
e foarte bine ca asteapta pana in 2012 , deoarece alfa giulieta s-a lansat anul acesta iar giulia va fi lansat in 2011 asadar iata ca Seat va avea aproape 2 ani la dispozitie pentru a face ce stie mai bine : SA COPIEZE ALFA dpdv al designului
viitorul se prefigureaza bineee......:)
Cu Ibiza spera in succesul lui Bocanegra pentru ca e prematur sa scoata o Ibiza noua desi probabil lucreaza la aceasta.
Si=a stabilit SEAT identitatea si locul sau in cadrul ofertei VAG? Toata lumea stie sau poate intelege usor rolul lui Skoda, VW , AUDI sau cele de lux din grup.
Deci, ce loc isi propune Seat in piata? Care vor fi punctele de diferenta dintre Leon, Golf, Octavia, Toledo si alte surate? Care va fi profilul diferit al individului caruia i se vor adresa?
Fara o diferentiere clara a rolului sau SEAT nu are o sansa reala.
Va fi exact a saptea roata la caruta asa cum Alfa sau Lancia sunt acum in Grupul Fiat dar aici atingem alta subiect...