Renault tocmai a înlocuit Clio, modelul său de segment B. Megane, fratele său mai mare, îşi aşteaptă înlocuitorul în următorii ani. Multe voci anunţau o schimbare similară cu cea din gama Clio, fiind aşteptată preluarea conceptului care a dus la noua parte frontală a lui Clio. Însă, designerul exterior al mărcii franceze, Anthony Lo, contrazice aceste zvonuri. Fostul designer de la General Motors, responsabil pentru Opel Flextreme şi Saab AeroX, spune că Megane nu va fi niciodată schimbat dramatic, cu toate că acest lucru s-a întâmplat deja de două ori în istoria acestui model.
Noua generaţie a lui Megane îşi va păstra formele pentru a putea atrage acelaşi public pe pieţele tradiţionale şi pentru a deveni cunoscută pe pieţele în dezvoltare, declară Anthony Lo într-un interviu acordat celor de la Autocar. Schimbarea majoră aplicată viitoarei generaţii Megane va avea loc la interior, acesta urmând să crească semnificativ la capitolul "calitate percepută". În plus, noul Megane ar putea fi echipat cu elemente tehnologice noi, cum ar fi tableta R-Link, unitate care a debutat pe noul Clio.
Dimensiunile lui Megane nu vor creşte, spune Anthony Lo, deoarece modelul nu trebuie să crească în masă.
Modelul va primi o serie de optimizări aerodinamice, care îi vor oferi un coeficient aerodinamic mai bun, menit să reducă zgomotul la viteze mari şi consumul de carburant în regim extraurban. În plus, noul Megane va deveni "mai franţuzesc", spune Anthony Lo, modelul urmând să primească un caracter special.Via Autocar
Asta arata ca sunt multi aici pe site cu Golf 3 :))))))) mai ales TDI( cica sunt cele mai bune) :))))))))
Nu, asta arata ca abereaza, o masina noua de 15-20 de mii nu are treaba cu sh-ul de cateva mii de euro, chiar n-are treaba, or fi cazane dar si pretul este pe masura, cam aceeasi chestie si-n cazul lui@antonny, cum sa concureze logan 2 la dotari megane si cruze, cand diferentele de pret sunt evidente, pt ca este alta calitate generala in primul rand, nu doar dotari superioare.