Viitorul Range Rover va prelua "faţa" lui Evoque
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cea de-a patra generaţie a lui Range Rover va primi o nouă faţă din toamna anului viitor. Modelul va fi cea mai avansată şi radicală creaţie din istoria mărcii, iar aspectul său va fi inspirat puternic din cel al lui Evoque. Odată cu această schimbare radicală de design, nava-amiral de la Range Rover va renunţa la o serie de trăsături de design care o caracterizau şi erau tipice pentru Range Rover. Schimbările nu se opresc aici, modelul urmând să primească un set de materiale noi şi să aibă un nivel superior de calitate, pentru a întări imaginea vehiculului.
PLATFORMĂ NOUĂ, DIN ALUMINIU
Caroseria noului Range Rover va fi construită din aluminiu presat şi va avea o structură monococă, pe care ar putea să o împartă cu viitorul Jaguar XJ, alături de instalaţia electrică. Această soluţie tehnică aduce de la sine o masă totală mai redusă decât a generaţiei actuale, deşi dimensiunile au crescut. Primele informaţii sugerează o diferenţă de 500 kilograme între cele două generaţii, deşi modelul nou va fi ceva mai lat şi cu 25 de milimetri mai lung decât modelul curent.
Graţie noii caroserii, cei de la Range Rover vor putea oferi mai mult spaţiu ocupanţilor, creşterea fiind de 125 de milimetri pentru genunchii pasagerilor din spate. Portierele din spate vor fi şi ele mai lungi, pentru a uşura accesul la bord.GAMA DE MOTORIZĂRI PRIMEŞTE NOUTĂŢI, NU PIERDE V8-URILE
Parbrizul va fi mai înclinat, iar plafonul va urma şi el această tendinţă, inspirate tot de Evoque. Noile blocuri optice vor fi mai mici şi vor ajuta la un coeficient aerodinamic mai bun. Chiar şi fantele de aerisire de pe aripile faţă vor fi înclinate, pentru a reflecta modificările operate parbrizului. Toate versiunile viitorului Range Rover vor fi mai economice decât cele pe care le înlocuiesc, iar modelul entry-level, un TDV6, va emite mai puţin de 200 grame de CO2 pe kilometru. Gama de motorizări va fi similară cu oferta actuală, incluzând motoarele V8 supraalimentate.
Unele surse anunţă şi o motorizare V6 supraalimentată, care ar reprezenta o noutate în gama Range Rover. Motorul respectiv ar putea fi utilizat de versiunea plug-in hybrid, prefigurată de conceptul Range_e.
Noua platformă din aluminiu va fi utilizată şi pentru viitorul Range Rover Sport, alături de un model care va fi încadrat între versiunea de top a lui Evoque şi versiunea cea mai ieftină a lui Range Rover Sport.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Land Rover in Romania
-
Land Rover Discovery Preţ: 48.790 - 82.200 €
-
Land Rover Discovery Sport Preţ: n/a - 58.310 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (1)