Viitorul Range Rover va prelua "faţa" lui Evoque
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cea de-a patra generaţie a lui Range Rover va primi o nouă faţă din toamna anului viitor. Modelul va fi cea mai avansată şi radicală creaţie din istoria mărcii, iar aspectul său va fi inspirat puternic din cel al lui Evoque. Odată cu această schimbare radicală de design, nava-amiral de la Range Rover va renunţa la o serie de trăsături de design care o caracterizau şi erau tipice pentru Range Rover. Schimbările nu se opresc aici, modelul urmând să primească un set de materiale noi şi să aibă un nivel superior de calitate, pentru a întări imaginea vehiculului.
PLATFORMĂ NOUĂ, DIN ALUMINIU
Caroseria noului Range Rover va fi construită din aluminiu presat şi va avea o structură monococă, pe care ar putea să o împartă cu viitorul Jaguar XJ, alături de instalaţia electrică. Această soluţie tehnică aduce de la sine o masă totală mai redusă decât a generaţiei actuale, deşi dimensiunile au crescut. Primele informaţii sugerează o diferenţă de 500 kilograme între cele două generaţii, deşi modelul nou va fi ceva mai lat şi cu 25 de milimetri mai lung decât modelul curent.
Graţie noii caroserii, cei de la Range Rover vor putea oferi mai mult spaţiu ocupanţilor, creşterea fiind de 125 de milimetri pentru genunchii pasagerilor din spate. Portierele din spate vor fi şi ele mai lungi, pentru a uşura accesul la bord.GAMA DE MOTORIZĂRI PRIMEŞTE NOUTĂŢI, NU PIERDE V8-URILE
Parbrizul va fi mai înclinat, iar plafonul va urma şi el această tendinţă, inspirate tot de Evoque. Noile blocuri optice vor fi mai mici şi vor ajuta la un coeficient aerodinamic mai bun. Chiar şi fantele de aerisire de pe aripile faţă vor fi înclinate, pentru a reflecta modificările operate parbrizului. Toate versiunile viitorului Range Rover vor fi mai economice decât cele pe care le înlocuiesc, iar modelul entry-level, un TDV6, va emite mai puţin de 200 grame de CO2 pe kilometru. Gama de motorizări va fi similară cu oferta actuală, incluzând motoarele V8 supraalimentate.
Unele surse anunţă şi o motorizare V6 supraalimentată, care ar reprezenta o noutate în gama Range Rover. Motorul respectiv ar putea fi utilizat de versiunea plug-in hybrid, prefigurată de conceptul Range_e.
Noua platformă din aluminiu va fi utilizată şi pentru viitorul Range Rover Sport, alături de un model care va fi încadrat între versiunea de top a lui Evoque şi versiunea cea mai ieftină a lui Range Rover Sport.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Land Rover in Romania
-
Land Rover Discovery Preţ: 48.790 - 82.200 €
-
Land Rover Discovery Sport Preţ: n/a - 58.310 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Subaru a publicat prima imagine oficială cu noul Trailseeker, un viitor SUV electric care va fi prezentat cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model va fi plasat în gamă deasupra lui Solterra. (14.04)
-
Tesla a lansat o nouă versiune de bază pentru Cybertruck. Cea mai accesibilă versiune are un singur motor electric și o autonomie estimată de peste 560 de kilometri. (14.04)
-
Renault a pregătit câteva noutăți importante pentru Scenic E-Tech. Modelul electric al mărcii franceze primește acum un încărcător mai rapid, precum și sistemul One Pedal care permite accelerarea și frânarea prin folosirea unei singure pedale. (11.04)
-
Kia dezvoltă un motor pe benzină nou. Va putea fi folosit și pe post de generator
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Marea Britanie: mașinile cu motor hibrid vor putea fi vândute până în 2035
-
Stellantis a oprit producția lui Leapmotor T03 în Polonia
-
Primele imagini cu noua Mazda EZ-60, un SUV electric cu origini din China
Comentarii (1)