Viitorul Porsche Cajun va avea şi o variantă cu trei uşi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce a confirmat oficial naşterea unui nou membru în gamă, Porsche cochetează deja cu ideea unei prime variante a modelului. Potrivit unor surse din interiorul constructorului din Stuttgart, fratele mai mic al actualului Cayenne ar putea fi disponibil şi într-o variantă cu trei uşi.
Botezat de presă Cajun, abrevierea de la Cayenne Junior, modelul va fi dezvoltat pe platforma modulară a actualului Q5, dar se va adresa unui public cu pretenţii premium. Varianta cu trei uşi va ajuta şi mai mult la diferenţierea modelului din Stuttgart de omologul său Audi, poziţionându-l ca rival direct pentru Range Rover Evoque, disponibil de asemenea cu două tipuri de caroserie.
Mai mult decât atât, spre deosebie de Q5, Cajun va fi disponibil doar cu tracţiune integrală şi va beneficia de asistenţa unor sisteme de siguranţă specifice modelelor Porsche.
Caracterul său sportiv va fi mult mai pregnant şi în ceea ce priveşte gama de motorizări. Deşi va folosi agregate de provenienţă Audi, Cajun va beneficia de ceva mai multă putere şi de un tuning special al sistemului de evacuare.
Versiunea de bază va fi animată de un "benzinar" de 2.0 litri şi 220 de cai putere, în timp ce vârful de gamă va primi un V6 de 3.0 litri şi 350 de cai putere. Fanii dieselului vor primi două versiuni de putere ale turbodieselului V6 de 3.0 litri, una de 250 şi una de 300 de cai putere.
via | motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Pacat.
Ei incearca sa impace si capra si varza, sa fie si Porsche si SUV (SUV- Sa Umflam Veniturile)... Ce iese...nu e urat, dar nici de aplaudat... Poate un SUV autentic n-ar trebui sa fie atat de "porsche"... Ei incearca sa ne spuna ca o platforma de Touareg cu motor de Audi si bot de Porsche este un Porsche veritabil, doar pentru ca are turometru central "a la Porsche"... Sau un Q5 in ismene de Porsche reprezinta cel mai valabil Porsche doar pentru ca e optimizat cat de cat sa se conduca asemanator unui Porsche... Merge, pentru ca combinatia nu e rea, si masinile sunt exceptionale tehnologic (progres prin tehnologie, nu?) dar pur si simplu NU SUNT PORSCHE!
PUNCT.
Atat in Europa cat si U.S.A., Emirate,Extremul Orient,de fapt in toata lumea,sunt oameni care ar cumpara orice poarta sigla unui brand celebru.
De ce ne mai miram ? Toti marii producatori produc si o gama vasta de accesorii la masini,de la biciclete,genti de voiaj,ceasuri ,pana la ochelari de soare si alte cele.
Deci sa consideram aceste noi aparitii niste "accesorii" la gama deja consacrata,accesorii care se vand din ce in ce mai bine si aduc mai mult profit pt. a sustine si dezvolta gama care defineste brandul.
Sincer atata timp cat nu se ating si nu strica modele ca 911,Boxster,sau Carrera GT din partea mea poate sa scoata si autobuze!:))
atata timp cat te plimbi cu Volvo sau Saab.....oriunde,oricand vei sti ca ai facut alegerea perfecta.....
ar fi pacat sa-i pierdem pe cei de la Saab.......fara ei lumea na-r mai fi la fel....
Dar noi trebuie sa ne concentram pe Porsche in acest topic. Cajun reprezinta o neobrazare, o palma slinoasa pe obrazul fanilor traditionali (fie ei si puristi extremisti); eu cred ca faimosul Doctor Inginer Honoris Causa Ferdinand Porsche se rasuceste de zece ori in mormant vazand la ce compromisuri se preteaza cu seninatate urmasii sai profesionali, orbiti de perspectiva unor profituri imediate si babane...Ma intreb care o fi pozitia reala a lui Ferdinand K. Piech? Acesta o fi parintele spiritual al sistemului quattro de la Audi, dar de ce pare a fi de acord cu nastrusnicia de a transforma un Q5 intr-un hibrid care nu exprima nimic interesant; eventual asistam la TDI-zarea cocalareasca a emblemei Porsche...sau l-o fi contaminat si pe dansul febra globo-mercantilista? Atat, nu mai comentez, sa se pronunte si altii. Kaputt.
PS. Intradevar dragii domni chinezi ar fi bine sa nu isi bage nasul la ingineria dar sincer cred ca au cumparat aceste marci doar pt a absorbi know-how. :)
Va multumesc.