Viitorul Porsche 911 GT3 ar putea avea motor central
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse, viitorul Porsche 911 GT3 va fi oferit doar în versiunea cu transmisia PDK, iar motorul va fi amplasat central. În schimb, cei de la Porsche au infirmat zvonurile legate de introducerea sistemului KERS preluat de la Williams. Aşadar, versiunea hibridă a lui Porsche 911 GT3 nu va vedea lumina zilei prea curând, păstrând sistemul hibrid tip KERS doar pentru 918 RSR.
Respectiva sursă sugera că motorul boxer care va fi utilizat de viitorul 911 GT3 va avea o cilindree de 4.0 litri şi va furniza în jur de 480 CP. În plus, masa modelului va fi redusă cu peste 100 de kilograme, iar distribuţia greutăţii va fi şi ea perfecţionată din moment ce motorul nu va mai fi amplasat în spate, ci va fi montat central. Această schimbare ar duce la crearea primului Porsche 911 cu motorul central, o schimbare aproape incredibilă pentru un model cunoscut pentru evoluţiile sale consecutive, dar extrem de apropiate de ideea originală în ceea ce priveşte conceptul.
Cât despre transmisia PDK, puriştii Porsche ar putea să facă nazuri în momentul în care aceasta va fi oferită exclusiv pe Porsche 911 GT3 RS. Respectivul model ar putea fi oferit în continuare cu o transmisie manuală, deşi abilităţile transmisiilor PDK sunt recunoscute chiar şi de fanii înfocaţi ai ceileilalte mărci din Stuttgart.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Spune-le atunci si celor de la Ferrari,Lambo samd...care,ca sa vezi,nu si-au pierdut identitatea de marca cu toate ca au in organigrama si departament de design (if you know what i mean) :))