Viitorul Opel Astra GTC ar putea avea peste 300 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi au fost destul de secretoşi în ceea ce priveşte destinul viitorului Astra OPC, în cadrul interviurilor oferite la Paris, oficialii Opel au lansat o serie de informaţii sub protecţia anonimatului. Surse din interior susţin că noua generaţie a hatchback-ului de performanţă va fi o adevărată revoluţie în segment şi va stabili noi standarde. Modelul va oferi mai multă putere şi un şasiu mult mai orientat spre performanţă decât cele ale rivalilor.
Chiar dacă GTC Paris a fost expus cu un motor de 2.0 litri şi 290 de cai putere în cadrul salonului parizian, surse din interiorul Opel sugerează că sub capota viitorului hatchback de performanţă se va afla un motor de peste 300 de cai, capabil să depăşească performanţele pensionatului Ford Focus RS.
Deşi resursele de sub capotă vor creşte considerabil, inginerii din Stuttgart promit o aderenţă mai bună şi un control pe şosea superior predecesorului. Din primele informaţii, sub caroserie se va ascunde un diferenţial anti-alunecare mecanic şi o suspensie faţă Hyperstrut, dezvoltată iniţial pentru fratele mai mare Insignia OPC.
Mark Adams, şeful de design GM Europa, a declarat la salonul parizian că "GTC Paris este o maşină excepţională şi viitorul Astra OPC îi va călca pe urme.
Momentan suntem foarte nerăbdători, dar nu ne dorim să promitem ceva şi mai apoi să dezamăgim. Maşina va fi, cu siguranţă, pe măsura aşteptărilor", a încheiat Adams.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Mai are pana la Focus RS si Megane RS si terminam cu Impresa STI si evo
Ford Focus ST are motor de 2.5 si 350 cp
daca vor sa se remarce ar fi bine ca pretul masinii sa fie intre cele 2 sau mai ieftin
Oricum, orice cifra de peste 200CP pe o singura punte la un hatchback, necesita ceva sange rece la volan.
Voi astia ce stiti sigur ca '' mai mult de 200 cai tractiune fata ''o dau in bara'' apoi bate RS-ul, Impreza mai stiu eu ce.
Si in cazul tau e la fel dupa comentariu :). Mai bine dati o cautare pe 'google' si apoi scri ceva pertinent decat sa iti spui ''parerea'' sa citeasca oamenii si apoi cei ce au habar catusi de putin despre masini gandesc de astia ca tine ''ce idioti cu parerile lor de copii cu lopatica''.
Decat sa scrieti pareri aiurea mai bine cautati pe gppgle daca nu va ajuta bagajul de cunostinte.
Ce teste ati facut voi sa stiti ca mai mult de 200 CP pe puntea fata e prea mult??? De unde stiti voi ce mai inventeaza unul sau altul incat sa fiti atat de increzatori in ''ideile nepuse la indoiala'' ale voastre???
Amice ''punctulet'' chiar nu ai nevoie de ''diploma'' la care te referi tu pentru parere, dar ai google la indemana. Nu fi tantalau...foloseste-l intai.
Tu doar ai fost ironic fara sa incerci sa iti prezinti opinia, ironie cam gratuita.
Parerea mea!
Domnu octav cum am spus mai sus - foloseste goagal - e mai usor si nerusinos mai ales pentru cineva care sustine ca detine un mazda mps 3 sau 6 indiferent.
numai bine
Da, am un 3MPS, de ceva vreme si crede-ma, stiu cu ce se "mananca" masina. Daca afirmi ca stapanesti domeniul atat de bine, exprima-ti opinia deschis. Eu vorbesc din experienta, tu?
In rest, ma opresc aici, nu are sens sa iti dau argumente. Mersi oricum pentru "negativ".
Nu am MPS am doar un E90 335d. Am condus Focus ST, Golf MK5 GTI masini cu tractiune fata, ambele remapate si cu peste 200CP pe puntea fata. Masinile se conduc fara sa ai nevoie de ''abilitati de pilot''. Ambele au tendinta subviratorie. Ce argumente ai vrea de la mine? Sa iti demonstrez eu ca se poate cu peste 300CP tractiune fata???? Uita-te la Focus RS. E un deschizator de drumuri. Chiar daca multi il privesc cu scepticism si mai introduc si ei un comentariu cum ca '' totusi exista torque steer '' extraordinar minus iau gasit.