Esential
238 | de cai putere dezvolta motorul de 1.8 litri biturbo instalat pe Mercedes F700. |
6 | litri la 100 de kilometri consumă un S-Klasse cu motorul pe benzină de 1.8 litri. |
238 | de cai putere dezvolta motorul de 1.8 litri biturbo instalat pe Mercedes F700. |
6 | litri la 100 de kilometri consumă un S-Klasse cu motorul pe benzină de 1.8 litri. |
În 2007, la Salonul Auto de la Frankfurt, Mercedes uimea publicul cu un concept futurist botezat F700, dar şi cu ceea ce se ascundea sub caroseria prototipului. Inginerii din Stuttgart prezentau atunci un motor DiesOtto, care promitea performanţele unei unităţi pe benzină cu consumul şi cuplul motor al unui diesel.
Văzut în acel moment doar ca un exerciţiu tehnologic, propulsorul se apropie acum cu paşi repezi de lansarea de serie. Inginerii din Stuttgart anunţă că dezvoltarea motorului se află pe ultima sută de metri şi că lansarea pe piaţă va avea loc odată cu debutul noii generaţii a modelului S-Klasse.
Propulsorul prezentat în 2007 la Frankfurt, care probabil va evolua şi în variantă de serie, este un biturbo de 1.8 litri şi patru cilindri, capabil să dezvolte 238 de cai putere şi 400 de Nm. Chiar şi aşa, Mercedes promite un consum de 5.3 litri/100 de km în cazul conceptului F700 şi un 6 litri/100 de km pentru actualul S-Klasse.
via | autoblog
ar fi cea mai tare limuzina.......2 tone cu motor de 3 cilindri(DIESEL)
400 Nm din acest motor este un VIS!
cu siguranta va trepida ca un diesel, dar consumul mic si CUPLUL ENORM pentru o benzina... fac din aceasta masina visul oricariui om
As dori sa vad versiunile de 3, 4 , 5 litri :)
imi imaginez proprietariieu mi-am luat noul S180 :))))))
pai cum frateh zice cocalarul, io am precedentul s320cdi, 'damai motorul si tu ma faci la liniutze... :))))
si versiunea S20 AMG 500cp :)))))
tehnologiile adevarate nu le stim noi, prostimea si normal sa ne minunam cand auzim astfel de valori. motorul cu aer comprimat exista de multa vreme, dar ar insemna ca o anumita industrie pur si simplu ar disparea si incerca prin orice artificii sa o mai pastreze, sa faca tranzitia sprea alta tehnologie care de asemenea sa o controleze tot ei...cea electrica. dar si acolo e periculos, pt ca multi au panourile lor solare, in vest ma refer, si vor avea propriul combustibil, deci dependenta va fi dramatic redusa. de aceea electricele reale sunt inca tinute in frau si ni se ofera panarame de hibrizi, care pot fi facuti chiar si de o echipa de studenti (univ din pitesti are un sandero hibrid in lucru, deci...)
On Topic: consumul ala de 6% este (ca orice consum declarat de producatori) aproape imposibil de realizat in conditii de trafic real. Poate un 7.2 - 7.5 in conditii de mers in extraurban pe autostrada cu maxim 130 km/h la o asemenea masina cu un asemenea motor, da! Asta da realizaredintr-un motor bi-turbo de 1800 cmc de inalta compresie. Tendintele astea de downsize-ing sunt si ele bune la ceva, numa la buzunaru cunsomatorului nu din pacate! nu ai cum sa faci downsize-ing serios fara sa tai si ceva procente din fiabilitate.