Bugatti pregătește lansarea unui al doilea model în gamă, iar în urmă cu câteva luni, Stephan Winkelmann, CEO-ul producătorului din Molsheim sugera că acesta ar putea avea un sistem electric de propulsie.
Acum, o serie de voci apropiate companiei menționează că al doilea model Bugatti ar putea fi un SUV electric. Totodată, sursele spun că producătorul Rimac ar putea fi implicat în procesul de dezvoltare.
Croații sunt dispuși să ofere șasiul și pachetul de baterii pe care le-au integrat la nivelul lui C_Two, cel mai nou hypercar dezvoltat de Rimac. Cele patru motoare electrice ale lui Rimac C_Two oferă 1.914 cai putere și un cuplu de 2.300 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în doar 1.85 de secunde, iar repriza 0-300 km/h se desfășoară în 11.8 secunde. Viteza maximă anunțată de Rimac este de 412 km/h.
Iar aceste valori cu care C_Two se laudă se mulează pe ideile cu care Bugatti ne-a obișnuit până acum.
Aceleași surse mai menționează că Bugatti plănuiește să vândă aproximativ 600 de astfel de SUV-uri, prețul de pornire fiind stalbilit la peste 800.000 de euro.
Via | Motor1
Hei, dar staţi, că Muskoiul croat Rimac nu s-a avântat de unul singur pe e-tărâmul făgăduinţei – “creierul” o fi livrat de propria-i persoană, dar s-au arătat şacalii la împărţit prada…inventivă. Şi pe cât punem pariu că “indispensabilii” investitori care să impulsioneze visul croat (?!) au ochii oblici?...
Bugatti…unde ţi-e mândria? Atât întreb.
Acum nu mai sare nimeni cu apologia…Vestului? Nu mai este nimeni interesat de “conflictul ideologic”, de “războiul civilizaţiilor/lumilor” ? Ah, nu; dacă noii idoli se ridică în zone “nesemnificative” altădată, atunci îi venerăm la faţa locului, făcând abstracţie de particularităţile/condiţiile care iniţial dăunau opţiunilor noastre teoretice şi incantaţiilor noastre sociale.
Cameleonismul uman…scârbă mi-e de el, dar de! tot om sunt şi eu…