Mitsubishi nu poate renunţa la un model simbolic cum este Lancer Evolution. Cu toate acestea, normele de poluare stricte îi vor forţa pe japonezi să adopte o filosofie nouă în ceea ce priveşte viitoarea generaţie a modelului de performanţă.
Lancer Evolution se va poziţiona ca un model de sinte stătător şi nu ca un derivat sportiv al compactei sedan. Vestea ar putea părea una bună, însă mai multe surse neoficiale susţin că repoziţionarea se va face într-un segment superior, nu atât de accesibil publicului. Potrivit Autocar, Lancer Evo XI, aşa cum este el denumit de fani, ar putea să se claseze în acelaşi segment cu Nissan GT-R şi Porsche 911.
hibrid, creat special pentru a oferi o combinaţie perfectă între performanţe şi consum redus. Cu toate acestea, platforma care va găzdui proiectul va fi tot aceea a modelului Lancer, din raţiuni economice.
Sunt nume grele, împotriva cărora japonezii vor să lupte cu un ansamblu de propulsieAşadar, în condiţiile în care noua generaţie Lancer este aşteptată anul viitor, ne putem aştepta ca versiunea Evo să debuteze la maxim 24 de luni după ea. Speculaţiile anunţă un tren de propulsie hibrid, care combină resursele unui motor pe benzină supraalimentat cu potenţialul a două unităţi electrice, pentru a obţine o putere totală de peste 500 de cai putere.
electrice vor livra resurse punţii spate. Arhitectura folosită anul acesta de Mitsubishi la celebra cursă de la Pikes Peak, pe modelul MiEV Evolution II, ar putea oferi o idee despre ceea ce vom vedea în viitor.
Sistemul de tracţiune integrală Mitsubishi Super-All Wheel Control va fi şi el disponibil, însă configuraţia sa mecanică va fi înlocuită de una în care motoarelevia motorauthority
sa vedem cu ce STI iese si Subaru spre sfarsitul anului...ma astept la ceva intre 300 si 350 cp si de la ei...
important e ca nu renunta la modelul asta de performanta...