Mercedes promite că anul viitor vom face cunoştinţă cu cel mai sigur model din istoria sa. Este vorba despre noua generaţie S-Klasse, programată să debuteze la mijlocul lui 2013 cu o mulţime de tehnologii de siguranţă. Printre ele se va afla probabil şi noua centură de siguranţă prevăzută cu airbag pentru pasagerii de pe locurile din spate.
Constructorul din Stuttgart a anunţat deja că noua tehnologie este pregătită să debuteze pe unul dintre modelele sale de lux. Denumite sugestiv Beltbag, centurile de siguranţă cu airbag au rolul de a proteja mult mai bine pasagerii în cazul unui impact frontal, situaţii în care tehnologia s-a dovedit a fi extrem de eficientă.
Rolul noilor centuri este acela de a dispersa mult mai bine forţele transmise cutiei toracice. De trei ori lăţimea normală, atunci când este declanşată, centura airbag acoperă o suprafaţă mult mai mare decât o centură convenţională şi reduce riscul rănirii în zona pieptului.
Tot în comunicatul de presă Mercedes se arată că noul tip de centură de siguranţă este şi mai confortabil în utilizarea normală, mulţumită grosimii sale.
Mercedes nu va introduce tehnologia Beltbag şi pentru pasagerii locurilor din faţă, centurile de siguranţă pretensionate convenţionale şi airbagurile frontale fiind suficiente pentru a asigura o protecţie optimă.
Deşi s-a dovedit mereu a fi un pionier în materie de siguranţă, de această dată Mercedes nu este primul constructor care introduce centura Beltbag.
Ford a fost cel care a brevetat tehnologia şi a introdus-o pe modelele Explorer, Flex şi Lincoln MKT.
Nu va arata nici macar 10% ca un GS,poate grila specifica traditiei Lexus.Actualul ls nici nu seamana deloc cu gs,asa ca nu comenta aberatii.Va fi cea mai tare limuzina ti-o zic de pe acum.
Si uite si un link de a lu @Mafia,intr-un alt comentariu,in care spune clar ca noul GS este pe locul unu in domeniul tehnologiei.Si ma intreb totusi oare unde e Mercedes?BMW,nici atat?
... daca apare vre-unu mai "nou" pe acest site o sa citeasca balariile despre cum toyota este cea mai tare si poate chiar crede :)). baietasul asta este de-a dreptul incredibil. Ia zi maestre, la care reprezentanta toyota lucrezi si cati bani iei in plus la leafa ca sa aberezi aici ?
Daaaa... o idee geniala.... ar fi interesat sa vedem ce se intampla in tuneluri sau pe sub poduri sau liniii electrice aeriene sau... etc
S-ul frumos luxos dar Mercedes a fost mereu sub BMW la viteza.
Faceti un drive test cu amandoua si o sa vedeti ce barca e S-ul si la plecarea de pe loc si la franare si in curbe.
7ele are Dynamic drive nu lasa masina sa se incline in viraje e un control electronic al inclinarii, stabilitatii si presiunii amortizoarelor.
Este ireal de fabulos.