Viitorul Mercedes C-Klasse va avea si un motor cu trei cilindri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seful departamentului de dezvoltare al Mercedes-Benz, Thomas Weber, a dezvaluit faptul ca producatorul german a inceput un program de downsizing, care va duce la implementarea unui motor cu trei cilindri pe viitorul C-Klasse. Aceasta unitate va beneficia de tehnologia injectiei directe si va fi disponibila pentru modelele care promit un consum extrem de redus de carburant. Primele modele care vor beneficia de unitatile cu trei cilindri sunt Mercedes C-Klasse, B-Klasse, A-Klasse si Smart ForTwo.
Pana in anul 2012, aproape toate modelele din portofoliul Mercedes-Benz vor fi disponibile si intr-o versiune hibrida, iar clientii vor putea opta pentru motoare cu trei cilindri si pentru alte modele. Unitatile cu trei cilindri vor fi mai usoare decat propulsoarele actuale cu patru cilindri, in timp ce vor oferi o eficienta sporita. Cu toate acestea, inginerii Mercedes-Benz vor avea de lucru pentru reducerea vibratiilor si obtinerea unui cuplu motor cat mai ridicat, inca de la turatiile joase.
Pentru a micsora costurile de dezvoltare, Mercedes-Benz isi cauta un partener alaturi de care sa creeze noile motoare.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
-aceeasi intrebare si pt urmatorii experti.
Eu unu las pe cei care se ocupa la propriu de asa ceva sa isi spuna cuvantul. Aici nu e vorba de design si de gusturi :).
daca da, atunci ai sti la ce m-am referit in comentariu, dar tu probabil esti un expert al combustiei interne, atata timp cat face "poc" nu conteaza ca troncane din toate incheieturile masina...
Si poate cei mai buni in motoare de mic litraj si supraalimentate in acest moment sunt cei de la VW.
oricum de la smart la C-Klasse "e multa masina"
what's next baterie de 9v reincarcabila un motoras electric si il numim hybrid, deabia astept
cat despre partea cu frustrat asa o fi, dar m-ai distrat copios, ia zi ai ridicat capota la motor vreodata?
Partea cu frustratu am exagerat, imi cer scuze.
Stiu diferenta intre un motor cu 3 cilindrii si unul cu 4. Dar sunt convins ca inginerii, mergedes, bmw, care or fi ei au cunostinte mult mia vaste decat mine si daca ajung la concluzia ca un motor cu 3 cilindrii poate fi rentabil atunci mi se pare absurd ca eu sau oricine altcineva fie si din service reno, bmw....samd sa spuna ca motorul in 3 cilindrii e o prostie.
Cele mai multe comentarii pe Automarket le citesc ca pe bancuri ...altceva nu le pot considera.
Numai bine
Downsizing-ul presupune reducerea cilindreei sau a numarului de cilindri in cazul de fata, in consecinta rezultand un motor cu gabarit, greutate si frecari interne diminuate.. automat asta duce la un consum mai mic...
Parerea mea e ca atat timp cat constructorii afirma sus si tare ca obtinerea unei puteri mai mari dintr-o cilindree mai mica, nu se face in detrimentul fiabilitatii, downsizing-ul este o idee buna... Daca motorul mic, supraalimentat cu ajutorul turbocompresorului este solutia pentru a mai castiga timp pana la epuizarea resurselor de petrol, atunci asa sa fie!
Una peste alta, de abia astept sa vad ce scot, sunt foarte curios!
Si mine mi se pare cam putin dar am incredere in ei. Cu siguranta nu-l vor lansa in productie daca testele nu vor iesi ok.
Orice va face Mercedes nu se va compara cu basinile produse de alti constructori pana acum...