Mercedes-Benz a publicat în luna mai prima imagine teaser care anunță noua generație Clasa S. În ultima perioadă, prototipurile vârfului de gamă au fost surprinse de mai multe ori atât în timpul testelor de pe drumurile publice, cât și în cadrul sesiunilor desfășurate pe circuitul de la Nurburgring.
În momentul publicării fotografiei teaser, nemții au anunțat că noul Clasa S va fi prezentat în a doua parte a anului curent. Acum, Jürgen Weissinger, directorul departamentului de dezvoltare, oferă o serie de informații noi referitoare la viitoarea generație Clasa S.
Conform declarațiilor oficialului Mercedes-Benz, noul vârf de gamă va fi prezentat în prima parte a lunii septembrie în cadrul unui eveniment care va avea loc în Sindelfingen. Dezvoltarea noii generații a început în 2015, iar nemții pregătesc o platformă nouă pe care o vor folosi și pe alte modele din gamă.
La fel ca până acum, noul Clasa S va fi disponibil în versiuni cu roți motrice spate sau tracțiune integrală, dar și în variante AMG și Mercedes-Maybach.
Mai mult decât atât, oficialul producătorului german a afirmat că și viitoarea generație va putea fi comandată alături de motorizarea V12. În premieră, unitatea de 6.0 litri va fi disponibilă și în variantă cu tacțiune integrală 4Matic.Versiunea standard a noii generații Mercedes-Benz Clasa S va avea un ampatament mai lung cu 4 centimetri față de actuala versiune, iar inginerii constructorului german vor instala și un sistem de direcție integrală.
Viitorul Mercedes-Benz Clasa S va avea și o variantă complet electrică (EQS), aceasta urmând să debuteze în prima parte a anului viitor. Până atunci, clienții vor putea opta pentru unități mild-hybrid și plug-in hybrid.
Noul Clasa S va fi produs la uzina Factory 56 din Sindelfingen.
Via | Motor1 | MercedesFans
1. Coupe
2. Cabrio
3. Roadster (SL)
frumoasa mutare cu pastrarea V12 in gama, si mai ales cu 4matic pe aceasta motorizare. la ce cuplu are, era greu sa pornesti de pe loc doar cu tractiune spate.
iar celelalte versiuni , hybrid si electric, arunca din nou manusa celorlalti 2
sa nu uit mai e un gt r merc cu 4 usi si nu degeaba il scriu cu litere mici ca la testu lung de ambianta sau amduranta top gear scartaie din toate incheieturile.
mai exact scartaia la trecut ca englejii au sters materialu, nu-l mai găsiti nici cu microscopu ca alfel nexam pr-money
cred insa doar asta ca nu sint prea managerial nici cult in cap.
Te rog, fa-mi o favoare si foloseste persoana 1-a singular cu mine, ca altfel trebuie si eu sa trec la pronume de politete si pe cuvant ca mi-am pierdut antrenamentul dupa niste anisori petrecuti pe meleaguri unde toata lumea e la "per tu", inclusiv cu sefii mari la lucru :):) Merci :)
Legat de scartieturile din GT R (iar era sa-l scriu cu liniuta :) ), pai daca scartaie, sa-l faca dom'le de rusine, ce mama ei de treaba. Daca nu stiu sa inchege masinile cum trebuie, sa le-o zica verde-n fata. Uite, de-aia n-o sa-mi iau un GT R nou, doar dupa cativa ani (mai multi) cand o sa fiu sigur ca s-au remediat toti greierasii din bord sau pe unde or mai fi.
pe englejii de la topgear nu ii iau totusi prea in serios poate sa fi exagerat din tantar armasar cu defectele gt r ca sa le dea mai multi bani nemtii sa stearga articolu.
finca nu erau cica doar greierasi ci multe hibe pe la suspensia pleumatica etc la ditai premiumioasa de 200 mii euro si nou-nouta.
drumuri bune sa aveti si cit mai multe mertane puteti !!
Acum să-mi explice şi mie un binevoitor (răbdător) care-i treaba cu milk-hybrid. Adică îmi permite să amestec laptele din cană cu ceva incompatibil, cu care nu se poate omogeniza? Dar asta cu plug-in? Mai degrabă aş merge pe varianta plug-out, că doar minunatul nostru tineret s-a intelectualizat de-a binelea, chiar dacă astăzi schimbă filele cu degetul pe pagină, nu sub pagină, precum ştiam noi, boşorogii ăştia cu plus (adică în plus) pe planetă.
De asta am intrebat, existau zvonuri de acum cativa ani ca variantele cuope/ cabrio vor fi eliminate din gama. Interesant ca s-a sugerat ca disparitia lor nu ar fi data de vanzarile slabe, din contra, se pare ca se vand atat de bine incat au pus in umbra SL-ul, ale carui vanzari au scazut. Va dati seama? Elimini ceva profitabil doar ca sa resuscitezi o legenda...
PS Daca vor face un SL 2+2 probabil il pozitioneaza contra BMW-ului serie 8. Insa Bentley Continental va ramane singurul coupe/ cabrio cu 4 locuri in clasa de lux. Seria 8 mi se pare ca e altceva, orientat spre alti potentiali clienti, desi are 4 locuri, cele din spate sunt mai inghesuite...