Viitorul Mazda3 MPS ar putea avea motor diesel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În condiţiile în care tot mai multe hot-hatch-uri sunt scoase din producţie din cauza normelor de poluare foarte stricte, constructorii caută alternative pentru viitor. Dacă unii privesc cu încredere la soluţiile hibride, alţii se mulţumesc cu avantajele pe care le poate oferi un diesel.
Este şi cazul japonezilor de la Mazda, care nu exclud pe viitor posibilitatea dezvoltării unei versiuni diesel de performanţă a compactului Mazda3. O alternativă diesel ar putea înlocui definitiv actualul Mazda3 MPS, rivalul modelelor Renault Megane RS şi Volkswagen Golf R.
Informaţia a fost extrasă chiar din discursul unui oficial Mazda, susţinut recent în cadrul unui forum tehnologic. Robert Davis, vice-preşedinte al departamentului de dezvoltare Mazda din Statele Unite, a declarat că publicul tânăr nu are o percepţie negativă asupra unui hatchback diesel de performanţă. Această variantă de propulsie trebuie privită ca fiind capabilă să ofere un cuplu motor generos, dar şi o economie de carburant considerabilă.
Davis a lăsat să se înţeleagă că o posibilă trecere de la actuala versiune pe benzină la una diesel nu ar duce inevitabil la o compromitere a performanţelor. "Pentru a putea crea un concurent diesel demn de acest segment, motorul diesel SKY de 2.2 litri, va avea nevoie de mai mult de 190 de cai putere pentru a oferi cifre demne de segmentul hot-hatch-urilor", a declarat Davis.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
motoare diesel vs motoare otto -- otto castiga si la cuplu si la putere , pierde la consum
motoare turbo diesel vs. motoare turbo otto --- otto castiga la putere mai mult decat detasat, cuplul este similar, diferenta de consum nu mai este asa de mare ca la motoarele aspirate.
deci, domnu' fan TDI/HDI .... sau DCI ( de ce nu .. ) , mai pune mana pe carte ;)