Viitorul Mazda RX-7 ar putea să se numească RX-9
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda lucrează în prezent la un nou model sportiv, poziţionat deasupra popularului MX-5. Din primele informaţii se pare că japonezii dezvoltă un urmaş al vechiul RX-7, scos din producţie în 2002.
Coupe-ul, care va lua şi locul lui RX-8, va fi dezvoltat pe baza unui şasiu modificat al viitorului MX-5, ceea ce îi va permite să cântărească aproximativ 1250 de kilograme, destul de puţin pentru o maşină care ar putea avea peste 300 de cai putere.
Sub capotă se va afla noua generaţie a motorului rotativ Renesis 16X, la care inginerii Mazda lucrează în prezent. Unitatea va fi ajutată de un sistem de supraalimentare, capabil să îmbunătăţească resursele şi implicit performanţele.
Momentan Mazda cântăreşte două soluţii de propulsie pentru viitorul coupe, ce se va numi probabil RX9. Este vorba despre o configuraţie convenţională, pe benzină, şi de una pe hidrogen, care nu ar mai trebui să îşi facă griji pentru respectarea normelor de poluare.
Indiferent de soluţia aleasă, Mazda nu plănuieşte să renunţe la configuraţia rotativă, care i-a adus victoria în Le Mans 1991.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
si ca sa intelegi si de ce:
"While a four-stroke piston engine makes one combustion stroke per cylinder for every two rotations of the crankshaft (that is, one-half power stroke per crankshaft rotation per cylinder), each combustion chamber in the Wankel generates one combustion stroke per each driveshaft rotation, i.e. one power stroke per rotor orbital revolution and three power strokes per rotor rotation."
Te descurci tu cu engleza.
N-am vrut sa iti spun de prima oara , dar 300 CP si taxe ca pentru un motor 1.3-1.6 , nu ti se pare prea de mult??
Plus , emisiile de CO2 cui le lasi ? 284 g / km pt RX8 fata de 170 , Sandero de 1.6.
Nu contest masina . Ramane un rival pentru multe masini , dar tu te astepti la performante de Ferrari la bani de Skoda?