Viitorul lui Maybach este sumbru
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O categorie aparte este cea a limuzinelor de lux. Si pe acest segment al pietei auto exista cateva nume mari care rivalizeaza intre ele. Cand spunem acest lucru ne gandim la Rolls Royce, Maybach si Bentley.
Ciferele de productie nu sunt impresionante, dar valorile unor astfel de masini sunt foarte ridicate. Trebuie sa subliniem situatia existenta la Maybach, unde pentru urmatorii trei ani producatorul de lux a stabilit o cifra de 175 de unitati de productie anuala pentru cele doua modele din gama sa, 57 si 62.
Diferanta fata de principalii rivali este una semnificativa. Spre exemplu, Rolls-Royce are in program productia a 3.000 de unitati in urmatorii trei ani , iar Bentley a 10.000 de unitati. Viitorul lui Maybach nu este atat de roz pe cat ar parea. Pozitia diviziei de lux in cadrul concernului DaimlerChrysler a avut de suferit de pe urma pierderilor financiare venite din partea producatorului american. Acest lucru a determinat ca proiectele viitoarelor modele Maybach sa nu primeasca foate multa atentie.
Un oficial al producatorului de lux a declarat recent ca nu este un secret ca Ocean Drive , prezentat de Mercedes la Detroit, este un Maybach modificat intr-un Mercedes. De asemenea, acelasi oficial a concluzionat ca este greu in acest moment sa faci modele de milioane de dolari, referindu-se la gaurile financiare cauzate de Chrysler in cadrul grupului Daimler.
In ciuda problemelor, se pare ca Maybach va avea in urmatorul an un nou model, este vorba despre o decapotabila care va fi construita intr-un numar foarte redus.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)