- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Viitorul lui Audi Quattro Concept va fi decis în această vară
Exemplu: O Toyota RAV4 are 1.400 kg si nu prea are fibra de carbon prin ea...
Dc vreti sa vedeti cum se fac masini usoare,inversati procesele din anii 40-50,luati o japoneza,o desfaceti si vedeti cum fac altii masini usoare ca de marketing sunteti buni...
PS: Dc tot ai pomenit de Exige tu ce crezi ca dotari va avea noul Quattro Concept dc se vrea a fi o reeditare a unei masini de raliu, clima bizonica ca in schitele prezentate sau ca la A6-le din Spania? :)) ...
Ce zici? Mai vrei?
3series 320 99 Unladen weight 1035
3 series 320 2011 Unladen weight 1350
ai gasit vreun raspuns?mai vrei?
De Nissan GT-R ce zici ca are 1740 kg? Sau nici aia nu e masina, nici aia nu are tehnologie?
Sper totusi ca vor pune un motor turbo pe Audi Quattro Concept, s-ar imapaca de minune cu noua transmisie STronic in 7 trepte. Caroseria nu ma indoiesc ca nu va fi performanta ... si interiorul va oferi multe dotari de lux, care contribuie si ele la greutatea finala.
Alfa Romeo GTV (2003-2008) - 1.370 kg
Alfa Romeo GT (2007-2010) - 1.365 kg
Honda S2000 (2003-2009) - 1.296 kg
Honda Civic Mugen Si Sedan (2007- 2011) - 1.336 kg
Si mai sunt...doar trebuie sa cauti...
E valabil si pt cei care au dat voturi negative :)
So...cred ca tu esti singurul penibil fara gram de cunostinte,doar cu pareri si o maxima afinitate pt tot ce e "de pe Germania"...
"Motorul versiunii de serie a lui Audi Quattro va fi derivat din cel al lui RS5"
si
"The Audi RS5 features a 4.2-litre naturally aspirated V8 with 444 bhp (331 kW; 450 PS) and 317 lb·ft (430 N·m) of torque, which had previously been used in the now-discontinued Audi RS4 (B7), however the RS5's engine tuned for an additional 30 hp."
las-o balta,serios!
In articol scrie asa:
"Motorul versiunii de serie a lui Audi Quattro va fi derivat din cel al lui RS5".
Adica un V8 de 4.2L.
Si tot in articol gasesti si asta:
"Conceptul Audi Quattro a fost echipat cu un motor turbo cu cinci cilindri în linie, provenit de la un TT-RS."
Astfel cand discutam despre versiunea de serie a conceptului Quattro, momentan discutam despre un motor V8.
In alta dezordine de idei, ai vazut interiorul conceptului? Ti s-a parut ca arata ca unul de raliu? Este un interior premium minimal, cu elemente aportive sau de raliu cum vrei tu sa le numesti (vezi scaunele, volanul etc).
P.S.: Razboiul asta japonez-german este mai mult decat penibil. Asiaticii, chiar daca s-au apropiat oarecum de performantele masinilor europene, mai au mult pana sa le depasesca. Mai ales cand discutam despre masini sport. Ca sa nu mai vorbesc de competitiile sportive... deci scuteste-ma, da!
BRERA=1605 kg DE ASTA CE MAI ZICI??? E BRERA IN ACEEASI CATEGORIE CU GT-UL SI CU ACEST AUDI?:)) MA FACI SA RAD :)) A3 este in aceeasi clasa cu gt-ul dar eu zic sa il lasam in pace pt ca i-am dat prea multa atentie...
p.s de foca 159 sa nu deschidem subiectul
Si personal,nici eu nu vad a fi o mare realizare sa scoti o masina din clasa asta cu o masa de "doar" 1.400 kg.