Viitorul lui Audi Quattro Concept va fi decis în această vară
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Celebrul concept Audi Quattro ar putea avea o versiune de serie, iar cei de la Audi vor lua decizia finală până la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie. Stefan Reil, şeful diviziei Quattro Gmbh a celor de la Audi, este optimist în ceea ce priveşte şansele modelului de a obţine undă verde pentru producţie. Dacă va fi aprobat, modelul va fi construit în serie limitată, de până la 1.000 de unităţi. Masa ţintă a versiunii de serie va fi de 1.400 kilograme, fiind necesară utilizarea extensivă a materialelor precum fibra de carbon şi aluminiul. Potrivit lui Stefan Reil, utilizarea acelor materiale ar fi o cale extrem de bună pentru a demonstra tehnologiile avansate de reducere a masei implementate de cei de la Audi.
Motorul versiunii de serie a lui Audi Quattro va fi derivat din cel al lui RS5. Pentru a realiza acest lucru, inginerii Audi trebuie să-l modifice pentru a-l putea monta longitudinal, iar puterea va fi mărită. Conceptul Audi Quattro a fost echipat cu un motor turbo cu cinci cilindri în linie, provenit de la un TT-RS.
Unitatea respectivă era amplasată transversal, dar noul motor va fi amplasat longitudinal.Dezvoltarea unei versiuni de serie a lui Audi Quattro Concept ar putea să necesite doi sau trei ani, ceea ce înseamnă că cea mai apropiată dată de debut ar fi jumătatea anului 2013. Stefan Reil a infirmat dezvoltarea versiunilor RS ale modelelor din seria Q, deoarece acestea au fost deja excluse din planurile Audi. Şeful diviziei Quattro Gmbh spune că platformele SUV au un centru de greutate prea ridicat pentru a putea furniza un nivel ridicat de performanţă pe viraje. În schimb versiunea RS a lui A7 nu a fost exclusă, din moment ce rivalii lor din Stuttgart au dezvoltat deja o versiune de performanţă a noului CLS.
Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Exemplu: O Toyota RAV4 are 1.400 kg si nu prea are fibra de carbon prin ea...
Dc vreti sa vedeti cum se fac masini usoare,inversati procesele din anii 40-50,luati o japoneza,o desfaceti si vedeti cum fac altii masini usoare ca de marketing sunteti buni...
PS: Dc tot ai pomenit de Exige tu ce crezi ca dotari va avea noul Quattro Concept dc se vrea a fi o reeditare a unei masini de raliu, clima bizonica ca in schitele prezentate sau ca la A6-le din Spania? :)) ...
Ce zici? Mai vrei?
3series 320 99 Unladen weight 1035
3 series 320 2011 Unladen weight 1350
ai gasit vreun raspuns?mai vrei?
De Nissan GT-R ce zici ca are 1740 kg? Sau nici aia nu e masina, nici aia nu are tehnologie?
Sper totusi ca vor pune un motor turbo pe Audi Quattro Concept, s-ar imapaca de minune cu noua transmisie STronic in 7 trepte. Caroseria nu ma indoiesc ca nu va fi performanta ... si interiorul va oferi multe dotari de lux, care contribuie si ele la greutatea finala.
Alfa Romeo GTV (2003-2008) - 1.370 kg
Alfa Romeo GT (2007-2010) - 1.365 kg
Honda S2000 (2003-2009) - 1.296 kg
Honda Civic Mugen Si Sedan (2007- 2011) - 1.336 kg
Si mai sunt...doar trebuie sa cauti...
E valabil si pt cei care au dat voturi negative :)
So...cred ca tu esti singurul penibil fara gram de cunostinte,doar cu pareri si o maxima afinitate pt tot ce e "de pe Germania"...
"Motorul versiunii de serie a lui Audi Quattro va fi derivat din cel al lui RS5"
si
"The Audi RS5 features a 4.2-litre naturally aspirated V8 with 444 bhp (331 kW; 450 PS) and 317 lb·ft (430 N·m) of torque, which had previously been used in the now-discontinued Audi RS4 (B7), however the RS5's engine tuned for an additional 30 hp."
las-o balta,serios!
In articol scrie asa:
"Motorul versiunii de serie a lui Audi Quattro va fi derivat din cel al lui RS5".
Adica un V8 de 4.2L.
Si tot in articol gasesti si asta:
"Conceptul Audi Quattro a fost echipat cu un motor turbo cu cinci cilindri în linie, provenit de la un TT-RS."
Astfel cand discutam despre versiunea de serie a conceptului Quattro, momentan discutam despre un motor V8.
In alta dezordine de idei, ai vazut interiorul conceptului? Ti s-a parut ca arata ca unul de raliu? Este un interior premium minimal, cu elemente aportive sau de raliu cum vrei tu sa le numesti (vezi scaunele, volanul etc).
P.S.: Razboiul asta japonez-german este mai mult decat penibil. Asiaticii, chiar daca s-au apropiat oarecum de performantele masinilor europene, mai au mult pana sa le depasesca. Mai ales cand discutam despre masini sport. Ca sa nu mai vorbesc de competitiile sportive... deci scuteste-ma, da!
BRERA=1605 kg DE ASTA CE MAI ZICI??? E BRERA IN ACEEASI CATEGORIE CU GT-UL SI CU ACEST AUDI?:)) MA FACI SA RAD :)) A3 este in aceeasi clasa cu gt-ul dar eu zic sa il lasam in pace pt ca i-am dat prea multa atentie...
p.s de foca 159 sa nu deschidem subiectul
Si personal,nici eu nu vad a fi o mare realizare sa scoti o masina din clasa asta cu o masa de "doar" 1.400 kg.