Viitorul Lotus Esprit, rival de 550 CP pentru Audi R8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piata supercarurilor se pare ca devine destul de tentanta si pentru constructorul britanic Lotus, care pregateste o reiterare a modelului Esprit. Modelul sportiv, care va dispune de un motor posterior, va tinti un segment de piata pe care se afla deja Audi R8 si Lamborghini Gallardo.
Cele mai noi informatii despre modelul britanic anunta o gama de propulsoare destul de variata, cu unitati in 6, 8 sau 10 cilindri, ultima versiune urmand sa fie gandita pentru a se bate cu concurentii enumerati mai sus. Pentru a putea oferi motoare competitive, Lotus va trebui insa sa apeleze la Toyota, care va oferi o unitate regasita in gama Lexus.
Este vorba despre propulsorul V10, de 4.8 litri, regasit pe modelul de performanta LF-A, capabil sa dezvolte 550 de cai putere. Pentru cei mai putin pretentiosi, Lotus va oferi si o versiune entry-level echipata cu o varianta mai puternica, de aproximativ 300 de cai putere, a motorului V6 de 3.5 litri, regasit si pe Evora. Va exista insa si o varianta de mijloc, reprezentata de un motor V8 capabil sa livreze 400 de cai putere.
Versiunea de top, echipata cu V10-le de 550 de cai putere, va deveni cel mai rapid model din gama Lotus, fiind capabil sa atinga o viteza maxima de peste 320 de km/h. Pretul pe care il va percepe Lotus pentru modelul sau sportiv va fi cuprins intre 80.000 si 170.000 de euro, in cazul celei mai puternice versiuni.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
bravo lor !
iar cu motorul omnivore ce s-a mai intamplat?
Aşa că old school a murit. Downsizing, puteri reduse, consum redus, dimensiuni reduse - uneori - până la limita penibilului, chinezi care cumpără tot ce le cade în mână. Formula 1 plictisitoare, comentatori de F1 idioţi. Vehicule electrice şi hibride. Jocurile Need For Speed de peste 5 ani vor fi cu Fiat 500 şi tătici Nanometrici. În loc să facă "vrum vrum" vor face "bâzzzz bâzzz". Fiind electrice, la fel ca stivuitoarele din depozite, nu vor mai avea nevoie de NOS.
Mi-aş dori să pot retrăi anii '80...în altă ţară.