Esential
450 | de cai putere ar urma să aibă viitorul Lexus GS-F. |
După ce Mercedes şi BMW şi-au reînnoit oferta pentru segmentul premium, odată cu lansarea noilor generaţii E-Klasse şi Seria 5, Lexus plănuieşte o revenire în forţă, cu noua generaţie a modelului GS. Japonezii urgentează procesul de dezvoltare, după ce şi Audi a anunţat că va lansa anul viitor, la Salonul Auto de la Geneva, o nouă generaţie a best-seller-ului A6.
Noul GS testează în acest moment noua platformă, cu un comportament mult mai sportiv, dar şi gama de motorizări revizuită. Pentru a obţine o eficienţă îmbunătăţită şi performanţe pe măsura rivalilor săi, modelul japonez va adopta noi motoare pe benzină.
Prima opţiune, cea entry-level, va include un motor V6 de capacitate mai mică, capabil să înlocuiască actuala unitate de 3.5 litri. Cu toate acestea, motorul prezent pe actualul GS nu va fi abandonat, inginerii niponi lucrând la îmbunătăţirea performanţelor pentru a putea înlocui actualul motor V8 de 4.6 litri.
O versiune hibridă nu este însă exclusă, trenul de propulsie urmând să fie compus dintr-un motor electric asistat de unitatea V6 entry-level, de nouă generaţie.
Deşi se va renunţa la versiunea cu motor V8, Lexus plănuieşte să se revanşeze în faţa fanilor săi cu o versiune de performanţă, de talia mult mai celebrelor M5 şi E63 AMG.Pentru a putea râvni însă la acest segment, Lexus va avea nevoie de un motor puternic. Deşi are în prezent în portofoliu o adevărată capodoperă tehnologică, motorul V10 de 4.8 litri, al actualului LF-A, Lexus va introduce sub capota lui GS-F unitatea V8 de 5.0 litri a fratelui mai mic, IS-F.
În aceste condiţii, bagajul de putere al japonezului de performanţă ar putea ajunge până la 450 de cai putere. Cu toate acestea, GS-F va încerca să compenseze printr-o masă redusă, obţinută prin folosirea din abundenţă a fibrei de carbon. Nu vom vedea însă pe stradă o asemenea versiune mai devreme de 2013.
via | 4wheelsnews
Lexus,e divezia de lux a celor de la Toyota,la fel cum Infinty e a celor de la Nisan...
Cum poti scrie asemenea cretinisme,de fapt cum poti scrie la ce intelect ai?...
Cat despre puterile estimate de "lambo"...dc arunci o scurta privire pe fisele tehnice ale acestor masini f usor vei observa ca orice Toyota/Lexus practic orice produs asiatic, e simtitor mai usor decat omologul lor european prin prisma materialelor si tehnologiilor utilizate si in acest caz raportul putere greutate poate fi foarte usor in avantajul asiaticilor...
inafara de calitate, lux si siguranta ce iti mai ofera.....
daca stai sa te gandesti BMW,Audi,Alfa Romeo,Mercedes si altele au cate o istorie de aproape 100 de ani
are si Lexus 20 de ani de existenta si gata frate prestanta si istorie.......
numa prostii vorbesc unii.......
atat vreau sa zic si toti care sufera sa stea sa reflecteze asupa ei:cand o sa mearga beduinii si toti oameni desertului cu audi vw si bmw prin desert atunci sa aveti ceva de comentat....
lasa-i pe cei de la lexus ca ei se chinuie sa treaca de cifra de 200k-300k.
cifrele vorbesc....
un lucru e sigur , Lexus n-are nicio sansa in fata BMW-urilor M ( nu ca as fi fan BMW )
tu de asta nu iti cumperi o toyota sau un lexus si mergi cu solenza ca au fauct recall?:)))) pustiule lasa fanteziile cu femei ude si masini puternice germane si revino cu picioarele pe pemant!!
iar prostiile astea "mergi cu solenza" si "fanteziile cu femei ude si masini puternice germane" nu stiu de unde ai scos ; ai cumva puteri supranaturale ? =))
haideti sa nu-l supara pe "edi80" ca poate ne blesteama
pai daca tot a fost asa mediatizat recall-ul de la toyota si tto te bati cu pumnul in piept ca stii tu tot zi si in ce a constat problema si cum au remediat-o...... pustiule te anunt ca ai prins ceva din din zbor dar nu stii nimic! recall-ul a constat in schimbarea mochetelor de vara care se presupunea ca ar putea bloca pedala de acceleratie! toata treaba s-a rezolvat la reprezentanta in 5 min timp in care au schimbat mochetele!!!
nu am puteri supranaturale insa mi-am dat seama din poza ta mirobolanta si plina de aspiratii marete pe botul unei solenze....
inca ceva , eu nu ma bat cu pumnul in piept , spre deosebire de tine care tot imi zici "pustiule" de parca ai avea vreo dovada ca esti expert in automobile si mai matur ca mine , care , dupa ce scrii , arata de fapt ca esti imatur
Corect, pune-l la punct ca e neobrazat de la o vreme! :))