Viitorul Honda S2000 va avea tractiune fata si un motor hibrid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oprirea productiei in cazul modelului S2000 a dezamagit o multime de fani Honda, care vedeau in roadsterul japonezilor un rival de temut pentru nemtoaicele de pe acelasi segment. Honda promite insa revenirea modelului, cel mai devreme in 2012.
Cu toate acestea, japonezii ar putea lasa deoparte trasaturile de performanta si traditia modelului in schimul unei abordari mai atragatoare pentru public. Acest lucru se traduce in primul rand prin inlocuirea propulsiei posterioare cu o tractiune fata. De asemenea, se pregatesc schimbari importante si sub capota, unde S2000 va gazdui un tren de rulare hibrid, alcatuit dintr-un motor pe benzina si unul electric, regasite deja in gama constructorului din Tara Soarelui Rasare.
Un alt detaliu foarte important de retinut este echiparea roadsterului cu un acoperis retractabil "hard top" si nu unul din textil asa cum ne obinuisem. Noua generatie S2000 este asteptata sa debuteze in urmatorii trei ani si sa fie pozitionata sub viitorul CR-Z, model sportiv ce se va lansa la Tokyo in acest an.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
Morala: nu tot ce este mai nou este si mai bun.
Am apucat sa conduc cam 30 min un S2000 si cred ca a fost una din cele mai bune jumatati de ora din viata mea. Masina era practic o bestie, desi avea "doar" 240 cp (aviz celor care viseaza sute de cp), ii simteai pe deplin, iar ansamblu motor+cutie...un deliciu absolut!
Dar, ma rog, de cand isteria asta cu iz de sarlatanie numita "hibrid" a innebunit lumea auto, se alege usor praful de masinile adevarate...care, apropo, pot oferi senzatii extraordinare la cilindree de 2 litri fara turbo, dovada S2000.