Viitorul Honda Civic va fi mai usor si mai mic
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii Honda lucreaza la un model Civic mai ieftin, mai usor si mai eficient. Viitorul Civic se va intoarce la orginile modelului si le va oferi consumatorilor o varianta economica pentru transport, la fel cum era modelul original la data indroducerii pe piata. Aceasta strategie va reduce costurile de productie si ar trebui sa le ofere consumatorilor o masina mai ieftina, dar cu un nivel de calitate la fel de ridicat.
Schimbarile aplicate viitorului Civic vor afecta intreaga gama Honda care este bazat pe aceasta platforma. Acest lucru inseamna ca modelele Honda bazate pe Civic vor deveni mai usoare si deci mai eficiente. Pentru a realiza acest lucru in siguranta, noul Civic va trebui sa fie mai mic, pentru a avea in continuare o cusca de protectie eficienta in cazul unui accident.
Reducerea masei si dimensiunilor lui Civic fac parte din masurile pe care le ia Honda pentru a contracara efectele crizei economice si ale cresterii preturilor la petrol, otel si aluminiu. Prin cresterea costurilor materialelor, costul de productie creste si el, lucru pe care Honda incearca sa il evite din timp prin proiectarea inteligenta si reducerea cantitatii necesare de material.
Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Aici trebuia sa pastreze pentru el acest adevar existential. Nu a facut altceva decat sa recunoasca faptul ca Civicul vechi era mai bun decat cel nou (care nu mai e nici el asa de nou)...
@ BRR
Era "Ito" e de-a dreptul smoala...
Cu Civic s-a intamplat mai mult sau mai putin ceea ce s-a intamplat cu multe alte modele (Focus/Astra/Golf/etc). Toate au migrat dintr-o categorie in alta iar Civic-ul actual sta foarte bine unde e acum. Sa-l degradezi in momentul asta e o mare prostie. In cel mai nefericit caz, creezi un model nou sub el sau impingi Jazz-ul un pic mai sus.
Apropo de vapoare, poti sa-mi spui ce fel de masini sunt Ridgeline si Pilot in America? Sau Legend in Europa? Mai are rost sa intreb de Accord Crossover?
Iar in ceea ce priveste eticheta de "#1 in tehnologie", eu am mari rezerve. Honda a fost tare dar chiar si acum 20 de ani nu se putea lauda cu varful tehnologiei. Nu or fi fost ei departe dar nici #1 nu erau...
Era Ito isi va culege roadele peste 2-3 ani, deocamdata toate proiectele care iau fiinta acum sunt ale lui Fukui. Noroc ca au mai oprit din unele, cum ar fi NSX V10. Eu zic ca CR-Z e un bun inceput pentru o noua era, chiar daca e un pas timidut.
Singurul lucru care ma deranjeaza e adversitatea lui Ito fata de pasionatii Honda de scoala veche. El vrea sa demonstreze ceva, dar s-a exprimat total neinspirat la faza cu "nostalgici si blocati in trecut". Pacat.
Cine cauta ceva mai multa distractie cand e la volan nu prea e interesat de cat de bine stau pasagerii in spate sau cate poate incarca in portbagaj. Daca e si un pic practica cu atat mai bine.
Abia astept noul model si nu uitati ca orice masina mica e mai usor de manevrat si parcat si asta devine o prioritate in Europa care e cam aglomerata.