Esential
4.9 | secunde va fi timpul de acceleraţie 0-100 din fişa tehnică a lui BMW i8 de serie. |
BMW i8, primul model sport din gama ecologică de la BMW, va avea 393 de cai putere. Informaţia este publicată de britanicii de la Car, jurnaliştii publicaţiei engleze anunţând şi faptul că modelul german va ieşi pe piaţă în 2013-2014.
BMW i8 va fi primul BMW care va ieşi pe piaţă exclusiv în versiune hibridă plug-in (cu posibilitatea încărcării la priză). Deşi mulţi aşteptau şi o versiune pe benzină V8 a lui i8 (care să fie numită, eventual, M8), oficialii germani preferă să nu amestece gama i cu gama normală de modele. Totuşi, sistemul de propulsie format dintr-un motor electric de 170 de cai putere care angrenează axa faţă şi unul turbo pe benzină cu trei cilindri de 1.5 litri care dezvoltă 223 de cai şi învârte roţile spate va mulţumi toţi fanii mărcii. Asta pentru că i8 poate fi 4x4, poate avea tracţiune sau propulsie în funcţie de dorinţele celui de la volan printr-un sistem inovator de transmisie a puterii către punţi.
Deşi datele tehnice ale modelului german nu sunt oficiale, jurnaliştii Car anunţă că vorbim de un model care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde, dar care pe de altă parte poate rula în versiune full-electrică pe o distanţă de peste 30 de kilometri.
Viteza maximă a viitorului BMW i8 de serie va fi de 250 km/h.Preţul de vânzare al noului BMW i8 va depăşi cu puţin bariera psihologică de 100.000 de euro, oficialii constructorului german mizând pe vânzarea a circa 10.000 de unităţi pe an din modelul care va prelua foarte multe din caracteristicile de design ale conceptului cu acelaşi nume prezentat în premieră mondială în cadrul salonului auto de la Frankfurt din 2011.
SUPER CAR cu suta in 4.9 ???????
cine cumpara super car cauta sa prinda suta sub 4 secunde pe nimeni nu intereseaza economia de carburant cind plateste 100 000$ sau 200 000$.
Totusi nu cred ca nu va exista M8 cu putere de peste 500-600Hp