Viitorul Ford Focus va fi produs exclusiv in Germania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford a anuntat oficial ca noua generatie Focus, asteptata sa debuteze pe piata in 2010, va fi produsa exclusiv in Germania, la uzina din Saarlouis. De asemenea, reprezentantii diviziei europene Ford au anuntat ca noua generatie C-Max, asteptata si ea anul viitor, va lua nastere numai la uzina din Valencia Spania.
Practic, Ford schimba intre ele amplasamentele unde se construiau cele doua modele, in prezent Focus fiind asamblat in Saarlouis si Valencia iar C-Max doar in uzina germana. Tot in comunicatul oficial emis de Ford se arata ca uzina din Valencia va produce viitorul minivan C-Max nu numai pentru piata europeana.
Viitoarele Focus si C-Max au fost anticipate inca de anul acesta de conceptul Iosis Max, dezvaluit in primavara la Salonul Auto de la Geneva.
John Fleming, presedinte si director executiv al Ford Europa, a declarat ca "obiectivul principal al diviziei pe care o conduc este acela de a reveni pe profit in curand si de a se autosustine. Am aratat deja ca suntem gata sa luam deciziile necesare pentru a ne asigura ca Ford Europa depaseste criza cu bine.
Momentan ne pregatim sa profitam de oportunitatile economice imediat dupa ce criza se va incheia."via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Totusi, lamuriti-ma si pe mine intr-o chestiune.......de ce dracu tot zic nemtzoteii "Pleci cu Fordul, vii cu trenul" ? Pe bune ca nu fac misto de acest brand, cu aceasta intrebare. Care e shmenul?
E exact asa cum trebuie sa fie la banii si nivelul acesta, doar nu e bmw.
Depinde si cum o folosesti si mergi cu ea, sunt foarte multe avioane care cred ca stiu sa mearga si sa manevreze o masina in Romania.
Materialel sunt dure si pe alocuri nu prea calitative, dar nu sunt chinezarii ca la Hyundai si Kia
la modeluul precedent modelele ieftine erau facute in spania si cele superioare in germania (am avut in acelasi timp un focus entry si un model de echipare de varf) si pot sa spun ca se vedea diferenta in calitatea interiorului...
da, la intretinere sutn scumpe datorita dealerilor, mai ales cei din moldova sunt extrem de scumpi... daca iti iei toate componentele bosch compatibile si doar le inlocuiesti la ei in service, scazi de la 800-900 ron o revizie la sub 500 ron..
In rest, daca nu era FORD, cu ce ar mai fi comparat, "carcotasi automarket", noul Astra, noul Golf, noul A4, sau EXEO.
Fie ca ne place sau nu Ford-ul, fie ca au fost, sunt, sau nu sunt fiabile, masinile marcii Ford au o istorie si o traditie mult mai impunatoare decat a celor de la Opel, VW, respectiv a fratilor sud coreeni enumerati mai sus.
PS. Parca stai mai comod intr-un Ford decat in masinile concurentei. (este doar parerea mea subiectiva)