Viitorul Focus RS va împărţi motorul 2.3 turbo cu Mustang
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Motorul viitorului Ford Focus RS va dezvolta cel puţin 325 CP şi va fi împrumutat şi de Ford Mustang, anunţă cei de la Top Gear. Unitatea va fi supraalimentată şi va avea o cilindree de 2.3 litri. Cei de la Ford vor păstra configuraţia cu tracţiune faţă, deoarece clienţii nişei pe care vor să o atace nu doresc greutatea suplimentară adusă de un sistem de tracţiune integrală şi nu vor plăti în plus pentru aceasta. În plus, un eventual sistem de tracţiune integrală nu ar avea loc pe Focus RS în compania şasiului sport fără ca inginerii Ford să modifice semnificativ podeaua.
Noua generaţie a lui Focus RS va fi oferită doar în versiunea hatchback cu cinci uşi, cei de la Ford renunţând la hatchback-urile cu trei uşi odată cu noua generaţie a modelului lor de segment C. Motorul EcoBoost care va echipa noul Focus va fi oferit ulterior şi pe Mustang, propulsorul fiind o alternativă viabilă pentru versiunile entry-level ale modelului iconic al constructorului american.
Propulsorul va debuta iniţial pe Mustang, urmând să primească ceva mai multă putere odată cu adaptarea pentru montajul transversal pe caroseria lui Focus.Pentru a compensa dispariţia motorului turbo cu cinci cilindri în linie provenit din gama Volvo, cei de la Ford pregătesc o surpriză din punct de vedere auditiv. Astfel, deşi noul motor va fi mai puternic decât predecesorul său, cei de la Ford ar putea echipa noul RS cu un sistem activ de anulare a zgomotelor şi de sinteză a sunetelor, tehnologie pe care o pregătesc şi pentru viitorul Mondeo. Practic, Focus RS ar putea avea un sistem audio special, care să-i confere motorului o tonalitate anume atunci când este auzit de la interior. Cei de la Audi au introdus deja un asemenea sistem în gama lor, sistem oferit alături de motorizarea TDI V6 de 3.0 litri echipată cu două turbine.
Via | TopGear
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In loc sa fie cat mai natural amplifica prin boxe. Probabil ca si viitoarele masini electrice tot asa vor fi. Ambient mode.....no sound, Tractor mode...TDI sound, Racing mode.....sunetul unei pisici 320i, Dream mode....sunetul unei masini de F1.
le-o venit mintea la cap ?
dar tractiune fatza ? pai la cat de grea e vita aia de masina numa-n scartzaituri de roti o sa fie
focus imi place mult