În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Dacia a expus la standul său noua cutia robotizată instalată pe Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, dar și modificările aduse lui Duster. SUV-ul românesc se bucură de succes pe piața europeană, însă mai simte nevoia unor modificări, printre care și instalarea unor motorizări Euro 6.
Dacia Duster: modificările primite la Salonul Auto de la Frankfurt
În cadrul unei conferințe de presă susținută de oficialii Dacia, s-a pus și problema noii generații Duster, așteptată în viitorul apropiat. Marc Suss, director de program în gama Dacia, a fost întrebat dacă noul SUV produs la Mioveni își va păstra caracterul robust, care l-a consacrat în off-road.
Marc Suss a confirmat faptul că Duster va fi în continuare o mașină dedicată ieșirilor în teren accidentat, motiv pentru care va păstra unghiuri de atac și de degajare bune (29 de grade față, 34.9 grade spate).
Și garda la sol va rămâne una generoasă, apropiată de cei 205 mm oferiți în prezent. Chiar dacă va oferi o mulțime de îmbunătățiri estetice și tehnologice, comparativ cu generația actuală, Duster le va permite clienților să iasă în teren accidentat, pastrând atât dimensiunile cât și prezența unei tracțuni integrale pe versiunile superioare de echipare.La interior, Duster va învăța din greșeli. Suss a declarat că modelul va beneficia de un sistem multimedia evoluat, care va fi poziționat mai sus pe planșa de bod. Această reașezare va îmbunătăți vizibilitatea și accesul șoferului la informațiile expuse pe ecran.
care va sa zica, nu poti conduce Duster pentru ca te streseaza imaginea pe care soferul din spate o are:)))
Amice, aici vorbim de masini, nu de gagici
Din punctual meu de vedere, daca ii pun sistemul multimedia mai sus si-i adauga clima automata, Duster este masina perfecta pentru o familie active, cu venituri decente. E buna si de vacanta (inclusive schi), si de pescuit iar in oras nu vei avea probleme la borduri.
Un diesel 4x4 mai "sexy" costa cu cel putin 50% mai mult, daca ai bani bineinteles ca nu te impiedica nimeni sa-ti iei Nissan, Hyundai mazda cx3 sau mai stiu eu ce alt amarca.
Ai dreptate dar, daca te uiti din spate la un X Trail de generatie mai veche, ai cam aceeasi senzatie!