Viitorul Corvette C7 va debuta in aprilie 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In comunicatul oficial trimis ieri de General Motors, constructorul american anunta ca brandul Chevrolet va continua sa dea nastere modelului Corvette. Sportiva actuala ar urma sa fie astfel inlocuita de o noua generatie in 2012, mult mai devreme decat se astepta, voci mai pesimiste vehiculand anul 2014 ca data de incepere a productiei.
Se pare ca uzinele constructorului american vor incepe sa dea nastere noului C7 in luna aprilie 2012, dupa ce vom fi in prealabil familiarizati cu un concept si apoi cu versiunea de productie a modelului.
Pentru a se alinia la noile norme de poluare si pentru a urmari tendintele de reducere a dimensiunilor, echipa care va da nastere noii generatii C7 va fi nevoita sa gandeasca o caroserie mai mica si mai usoara si sa foloseasca materiale cum ar fi aluminiul, fibra de carbon si magneziul. Nu este exclusa nici varianta folosirii unui motor mai mic dar capabil sa mentina in echilibru raportul putere-greutate cu ajutorul unui supraalimentator.
Tadge Juechter, inginerul sef Corvette, a declarat de curand, in cadrul unei intruniri a fanilor modelului, ca C7 va pastra arhitectura cu motor frontal si tractiunea spate.
De asemenea, designul nu va suferi modificari radicale, viitorul model urmand sa reprezinte doar o tranzitie usoara de la C6.Aceasta decizie ar putea insa sa nemultumeasca fanii modelului american, care se asteapta probabil la o interpretare de serie a conceptului Stingray, dezvaluit anul acesta la Salonul Auto de la Chicago, vedeta in filmul "Transformers".
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
industria americana invata abecedarul auto...
IN cativa ani o sa vedem o noua industrie auto in SUA pe alte baze si concepte si toata lumea ii va urma ,inainte de''criza'' se vindeau 18 mil de autovehicule in SUA.
Iar americanii sunt multi si este normal sa se vanda atatea masini. Practic sunt 400 de milioane de americani, in crestere masiva, iar la cat de repede se ingrasa societatea lor este si normal ca vor masini mai mari. Pai cum sa incapa un american de 150-170 kg intr-o masina mica?
America este patria McDonalds si asta se vede. Masini mari, nu conteaza consumul si mai ales cat mai multi hamburgeri. Asta este visul american si bravo lor ca se tin de el.
Revino-ti prietene si revino pe Pamant ca atmosfera saraca in oxigen in care te-ai invartit pana acum te-a afectat grav.
Cum poti tu sa spui asemenea gugumanii?!?!? Industria auto europeana impotenta fata de cea americana? Tu n-ai citit stirile in ultimele luni? DOI din TREI (#1 si #3) producatori americani au trecut recent prin falimente. Care intr-o economie de piata relativ sanatoasa ar fi insemnat END OF STORY. Iar celalalt a vandut pe nerasuflate marci importante pe care le avea in portofoliu si are o gramada de probleme...
In primul rand lasa-ma cu "scumpul meu" ca esti gretos rau.
In al 2-lea rand, nu ai habar de lumea asta. Cred ca nici de lumea in care traiesti nu stii prea multe. Singurul punct la care iti dau dreptate e ala unde spui ca managerii acestor firme au fost niste dobitoci. Dar nu pentru ca s-ar fi extins prea mult. De fapt, extinderea i-a salvat de la o prabusire si mai spectaculoasa. Si daca se extindeau cu adevarat si mai mult, poate ca nu mai ajungeau la faliment.
Cand am citit despre treaba cu "capcana statului", am ramas fara aer. Este una dintre cele mai mari gugumanii pe care le-am vazut/auzit vreodata (si am vazut/auzit MUUUULTE). Intr-o economie de piata, statul poate sa-ti intinda 1000 de capcane. Daca esti destept si firma e solida, nu cazi in nici una. "Capcana" pe care o vezi tu precum cartita este de fapt cu totul altceva. Este POMANA pe care EI AU CERUT-O statului (mai tii minte cand s-au dus toti 3 la guvern cu avioanele de fima si au cerut 35 de miliarde?). Si statul a fost prost si le-a dat pana nu a mai avut de unde (peste 17.000 miliarde de dolari datoria publica a Americii). Nu se pune problema ca nu le-a dat deloc ci le-a dat mult mai putin decat aveau ei nevoie ca sa functioneze normal.
Cat despre numarul de masini vandute, pot sa spun ca este tot o gugumanie crancena. Daca nu castiga nimic la ele, cu cat vand mai mult, cu atat e mai rau pentru ei. Podiumul de care vorbesti tu este cel al masinilor vandute, NU AL PROFITURILOR REALIZATE. Pentru ca la profituri, NICI UNUL DINTRE CEI 3 nu e pe podium ci undeva in fundul haznalei...
Acum Ontopic--------Falimentul GM a fost unul controlat din partea guvernului. In prezent infuzia de capital din partea lui Obama va dezvolta GM facandu-l iarasi cel mai puternic concern auto din lume. Cred ca diazepamul te va ajuta sa dormi noaptea in zilele acelea......Numarul masinilor vandute , tin sa te contrazic reprezinta si venit mai mare.Uita-te la ce masini scoate GM in ultimul timp ca sa convingi tu singur ce succes este GM.Vezi Insignia, Car of the year 2009, Chevrolet Volt, Cruze sunt doar inceputul. Urmeaza noile modele Buick.
Te las "puisor"(george)
Ai vreo idee ceva? Si daca nu as fii fan GM tot mi-as pune intrebarea asta, iar tu confunzi infuzia de capital cu nationalizarea. Infuzie de capital se numeste asa pentru ca creste numarul actiunilor, nationalizare inseamna... aceea companie devine a statului.
Ah si apropo... devii penibil mai ales pentru ca raspunzi la acele atacuri. Fii destept si ignorale.
PS.Vad ca conduci un Bravo Multijet.De ce la masina la care visezi este tot un Bravo?
NeoGalaxy,imi pare rau ca Fiat nu mai are o sportiva in oferta.Ar trebui sa scoata pe piata un urmas pentru Fiat Coupe sau pentru Fiat Barchetta.Ce zici?
Uite am modificat acuma, multam ca mi-ai amintit :)
Respunsul tau arata ca nu stii cum sta treaba, esti fan si se vede. Dar visele raman vise. GM poate sa scoata 1000 de modele extraordinare, nu asta este problema si mentalitatea oamenilor. Iar americanii nu inteleg nici ce inseamna mentalitate si nici ca trebuie sa se schimbe. Aici este problema. De aia piata din USA are probleme si acolo trebuie GM sa se schimbe masiv. Iar cand incerci sa schimbi mentalitati... sa vezi tu probleme atunci. Este exact cum ai incerca sa schimb mentalitatea musulmanilor.
Cand o fi sa-mi fie mai rau din punctele de vedere enumerate de tine, inclusiv cel sentimental, ca acum as vrea sa-mi fie…
Tu nu esti in masura sa emiti judecati din astea pentru ca pur si simplu nu esti in stare. Si argumentul cel mai bun este ca in loc sa raspunzi la subiect, ai inceput sa vorbesti de lucruri care n-au nici o legatura nici cu discutia, nici cu realitatea. Numai faptul ca ai adus in discutie absolut din senin aceste aspecte imi da senzatia sora cu certitudinea ca esti vai de capul tau la acest capitol. In lipsa de argumente logice si la subiect, incepi cu glume de autobaza de masini de salubritate. Felicitari pentru subtilitate si eleganta.
Cu sau fara ghilimele, limbajul asta al tau e gretos de-mi vine sa-mi dau matele afara in milisecunda doi. Iar umorul asta al tau e demn de un sofer de teleguta…
Si ca sa fie treaba cat se poate de clara in ceea ce priveste capacitatea ta intelectuala, uite aici mostra de rationament (si nu numai) de meduza:
“Referitor la cele 60 miliarde fii sigur ca vor fii inapoiate la timp. Asta ma refer pe "hartie". Realitatea nu o vom cunoaste noi , muritorii de rand, or sa fie iti dai seama tot felul de intelegeri intre canadieni si americani. Deja GM este 80% in "mana" statului.Deci este al lor.........”
Inca o gugumanie heavy weight…Asta ar fi cam a n-a…
@ NeoGalaxy
Credeam ca-i spui sa fie destept si sa nu mai scrie prostii si aberatii…Ma rog, indiferent ce sfat ii vei da, tot inutil va fi pentru ca mai "destept" decat este acum nu poate sa devina. Din pacate…