Viitorul companiei Aston Martin
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aston Martin va ramane un constructor de nisa, in ciuda zvonurilor care anuntau introducerea unor noi modele, un crossover si un supercar. Singurul plan de expansiune al constructorului britanic este, potrivit presedintelui Ulrich Bez, infiintarea unei divizii de consultanta care va asigura expertiza pentru ceilalti constructori.
Desi Ford inca mai detine o parte din actiunile Aston, britanicii pot colabora si cu alte brand-uri pentru dezvoltarea unor noi motoare, sisteme de suspensie sau structuri interne. In cazul modelului Vantage Roadster "motorul este al nostru, structura de aluminiu este a noastra, suspensiile sunt ale noastre, franele provin de la Brembo iar cutia de viteze este Graziano asemeni modelelor Ferrari si Maserati" a declarat Bez. CEO-ul Aston a mai subliniat si ca "Ford Motor nu contribuie cu nimic la modelele Aston, prezenta tehnologiei americane fiind inexistenta la modelele britanice".
Ford detine inca 15% din totalul actiunilor Aston si o conexiune destul de stransa cu Prodrive, una din companiile care a cumparat compania britanica in urma cu o luna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)