Viitorul companiei Aston Martin
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aston Martin va ramane un constructor de nisa, in ciuda zvonurilor care anuntau introducerea unor noi modele, un crossover si un supercar. Singurul plan de expansiune al constructorului britanic este, potrivit presedintelui Ulrich Bez, infiintarea unei divizii de consultanta care va asigura expertiza pentru ceilalti constructori.
Desi Ford inca mai detine o parte din actiunile Aston, britanicii pot colabora si cu alte brand-uri pentru dezvoltarea unor noi motoare, sisteme de suspensie sau structuri interne. In cazul modelului Vantage Roadster "motorul este al nostru, structura de aluminiu este a noastra, suspensiile sunt ale noastre, franele provin de la Brembo iar cutia de viteze este Graziano asemeni modelelor Ferrari si Maserati" a declarat Bez. CEO-ul Aston a mai subliniat si ca "Ford Motor nu contribuie cu nimic la modelele Aston, prezenta tehnologiei americane fiind inexistenta la modelele britanice".
Ford detine inca 15% din totalul actiunilor Aston si o conexiune destul de stransa cu Prodrive, una din companiile care a cumparat compania britanica in urma cu o luna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (0)