Viitorul companiei Aston Martin
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aston Martin va ramane un constructor de nisa, in ciuda zvonurilor care anuntau introducerea unor noi modele, un crossover si un supercar. Singurul plan de expansiune al constructorului britanic este, potrivit presedintelui Ulrich Bez, infiintarea unei divizii de consultanta care va asigura expertiza pentru ceilalti constructori.
Desi Ford inca mai detine o parte din actiunile Aston, britanicii pot colabora si cu alte brand-uri pentru dezvoltarea unor noi motoare, sisteme de suspensie sau structuri interne. In cazul modelului Vantage Roadster "motorul este al nostru, structura de aluminiu este a noastra, suspensiile sunt ale noastre, franele provin de la Brembo iar cutia de viteze este Graziano asemeni modelelor Ferrari si Maserati" a declarat Bez. CEO-ul Aston a mai subliniat si ca "Ford Motor nu contribuie cu nimic la modelele Aston, prezenta tehnologiei americane fiind inexistenta la modelele britanice".
Ford detine inca 15% din totalul actiunilor Aston si o conexiune destul de stransa cu Prodrive, una din companiile care a cumparat compania britanica in urma cu o luna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)