Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse, viitorul Chevrolet Camaro ZL1 va dezvolta 570 CP. Modelul preia motorul lui Cadillac CTS-V, o unitate V8 LSA de 6.2 litri, care dezvoltă 556 CP la 6.100 rpm şi oferă 745 Nm la 3.800 rpm. Modelul se va lupta cu Ford Mustang Shelby GT500, despre care se spune ca va depăşi pragul de 620 CP. Sursa din cadrul GM care a dezvăluit primele informaţii despre acest model a anunţat că motorul tocmai a trecut de testele SAE şi a furnizat peste 570 CP, fără să precizeze valoarea exactă.
Motorul LS9 al lui Corvette ZR1 nu a ajuns sub capota lui Camaro ZL1 pentru a evita canibalizarea celor două modele. Chiar şi aşa, versiunea LS3 a lui Chevolet Corvette Coupe dezvoltă ”doar” 430 CP, cu mult sub motorul care va intra în echiparea lui Camaro ZL1, în timp ce Corvette Z06 furnizează 505 CP la 6.300 rpm dintr-un motor V8 aspirat de 7.008 cmc. Versiunea ZR1 a lui Corvette furnizează 647 CP la 6.500 rpm şi dezvoltă 819 Nm la 3.800 rpm.
Debutul noului Camaro ZL1 este aşteptat să aibă loc la Salonul Auto de la Los Angeles. Un Corvette ZR1 are nevoie de 3.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 330 km/h.
Z06 are nevoie de 3.9 secunde pentru a atinge 100 km/h şi poate să accelereze până la 319 km/h. Cel mai puternic Camaro oferit în prezent se numeşte SS şi este echipat cu un motor LS3 de 422 CP şi 6.162 centimetri cubi.Via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Va multumim pentru mesaj!
In aprox 2 luni modelul Camaro va fi disponibil la Radacini Motors din Bl. Timişoara 18 - Bucuresti.
Va indrumam sa va adresati acestui dealer pentru informatii suplimentare cu privire la achizitia modelului dorit.
Cu multumiri,
Echipa Chevrolet
Azi am primit e-mailu
Stima!
Au acel ''ceva'' pe care masinile europene si asiatice nu il au.
Pacat ca romanul e mai dobitoc si nu mai stie altceva in afara de bmw,vw,wc.........
@kumite
Americanii au cateva modele de exceptie, au legende, au traditie, dar nici mie nu mi se pare normal sa vii cu solutii tehnice de acu cateva decenii si chiar nu are rost sa vorbim de tehnologiile utilizate de marcile europene comparativ cu cele americane.Americanii sunt in fata la multe domenii, dar in domeniul auto au ramas ceva in urma, cu ceva exceptii
@SaabCuantic, eu in continuare cred ca pentru SAAB a fost o perioada neagra cat a apartinut de GM. Nu poti sa faci fata concurentei avand doar 3 modele, in conditiile in care unul a aparut de mai bine de 10 ani. Chiar daca masina in sine e una buna, imaginea de produs mai vechi decat al concurentei loveste puternic
Dar pe cat de mult imi plac musclecar-urile americane, pe cat de mult imi place sa le vad, nu cred ca m-ar lasa inima sa cumpar unul daca mi-as permite...am o problema psihica cu cilindreele astea atat de gurmande....cred ca e mai mult o frustrare, cand vad cum ard aia benzina degeaba ma apuca nervii si incep sa le urasc...dar pana la urma , in adancul inimii toti ne-am dori un "bumblebee".
Nicio masina sport americana nu mai are suspensii pe foi de mult timp!
Cata prostie au unii in cap.......
Nu m-am pronuntat insa taman despre subiecul in cauza: noul Camaro ZL1. Ce sa zic: clasa cu adevarat americana! O supersportiva care te scoate din anonimat si care se poate confrunta fara rezerve cu un CLK pe aceeasi versiune de cilindree. Tin sa precizez ceva: daca, totusi, vreodata, din nefericire, nu va mai exista fizic SAAB (teoretic, orice este posibil, nu?), in mod cert va ramane pana la moarte in inima mea, dar ca masina curenta (sau mai multe, nu se stie) mi-as alege, indubitabil, una de la GM si musai supraalimentata...si de ce n-ar fi un Camaro?
Stima!
Bafta!
Bafta si voua,cei car apreciaza masinile.Fiecare masina are ceva special!
Trecand peste faptul ca "parintii" unora dintre aceste masini erau cat pe ce sa dea coltu` daca nu intervenea masiv si brutal guvernul bolsevic, cred ca ar fi cazul sa analizati mai bine in ce masura si directie retardul (fiindca vorbim de un retard) tehnologic influenteaza caracterului sportiv al acestor masini.
Nu de alta, dar vorbim despre niste masini cica sport unde caracterul sportiv (si nu ma refer aici doar la demarajul in linie dreapta) ar trebui sa se regaseasca pe deplin...
Iar ei asta vor: http://www.automarket.ro/stiri/lincoln-vrea-sa-faca-masini-la-fel-de-manevrabile-ca-modelele-bmw-39379.html.
Si asta spune aproape tot din ceea ce vroiam eu sa spun dar in mod oficial...DUH
Nu-i nimic. Poti sa te duci tu dupa ele sa mi le aduci ca pari foarte priceput la chestia asta...
Because you are the one who needs it...
Ti-am dovedit de atatea ori cu argumente cat se poate de concrete ca n-ai habar pe ce lume esti. Si de fiecare data ai ajuns la mascari si obraznicii. Ca atata poti...
Ai auns sa-ti musti mainile de ciuda saracu` de tine...
Ce-i cu limbajul asta de autobaza de basculante?
"Tu daca vrei sa te indoi,nici o chestie.Sunt aici,si te asteapta."
Trecand cu greu peste greselile de gramatica demne de clasa a 2-a, mi se pare de-a dreptul penibil sa exprimi astfel de idei. Daca ai apucaturi nesanatoase, tine-ti-le pentru tine sau expune-le pe site-uri de profil, nu aici.
Get a life,man!
Ca si tehnologie masinile americane in general arata ca sunt destul de in urma fata de europene. Si cand vine vorba de consum. Si de impozite (conteaza cand motorul tau este de 8000 sau 3500... FOARTE MULT chiar si pentru bogatasi).
Daca vrei placere si nebunie cand conduci iti poti lua un atom. este parerea mea stricta.
Iar istoria... ca intotdeuna este discutabila. Modelele sport americane sunt foarte greu de condus, si asta este foarte bine cunoscut. :)
E doar o parere.
"Desteapto"?!? Te simti cool incercand sa ma diminutivezi adresandu-mi-te cu apelative destinate femeilor? Sa stii ca nu esti. Esti doar gretos.
Daca doar gramatica de clasa a doua la fara frecventa ar fi singura ta buba, n-as avea nici o problema (decat daca te-ai apuca sa-i corectezi pe altii).
Bubele tale sunt altele si, din pacate, sunt mai grave: intoleranta, incrancenarea, autosuficienta si ma opresc aici pentru moment.
Tu zici ca "Au fost niste comentarii pertinente pe marginea acestui articol."? Cum ti se pare acest comentariu atunci?
"In schimb, ori de cate ori se initiaza cate o paralela tehnica sau de imagine Audi-BMW, sub auspiciile mahalalo-cocalariste binecunoscute de la noi de genul "care-i mai mare si mai tare?", explodeaza toate orgoliile infantile si se scriu cate in luna si in stele, insa numai despre originalitate, STIL si RAFINAMENT nu se vorbeste, cu exceptiile consacrate si salutare (ztele, lau-calin, 900, gt-r, bethurbazal, c-g-c etc.) . Uite de-aia ma bate mereu gandul sa nu mai continui aici sub nici o forma, unde nu prea preocupa pe nimeni un Aston Martin, Lotus, Corvette, VIPER, Ford GT, Koenigsegg sau Aero X..."
Poate sa-mi explice si mie cineva ce este rafinat la o masina cu motor pushrod de 8000 cm3 (sic), fara controlul tractiunii si fara ESP?
Sau, ceva si mai bun:
"Cand vine vorba despre ceva ce nu-i "made in germany,bavaria,etc",imediat apar cunoscatorii....(...) Or sa apara imediat priceputii sa ne spun ca masina asta ,in sec 21, are suspensia pe foi de arc......."
Asta ce a vrut sa insemne?
Sau, cireasa de pe prajitura:
"Pacat ca romanul e mai dobitoc si nu mai stie altceva in afara de bmw,vw,wc........."
Pe nenea care a spus magaria asta nu l-ai taxat deloc, by the way.
Inclusiv ultimul tau comentariu este total pe langa subiect:
".Unii au spus ca le plac masinile americane,altii au spus ca nu,SI AI APARUT TU.SA NE SPUI CE TAMPITI SUNTEM NOI ,ASTIA CARORA NE MAI PLAC SI ALTE MASINI."
Poate imi explici de unde reiese ca v-am facut tampiti. Nu de alta, dar ar fi grav ca si logica sa fie un mister pentru tine...
Daca nu copiam pasaje, ai fi spus ca vorbesc aiurea. Acum ca ti-am dat dovezi clare, o dai la intors ca la Ploiesti. Pathetic...
Tu ce limba vorbesti acolo unde haladuiesti? Tie ti s-a parut ca "brainless" se referea la "enthusiatsts"? Se referea la "muscle cars" dar tu ai inteles ce-ai vrut...
Inteligenta mea nu poate fi evaluata de tine sau unul ca tine. Sorry...
Aici ai partial dreptate. Sufar de un fel de intoleranta si anume intoleranta la BS si la prostie lucru care nu-i condamnabil. Faptul ca-ti spun tie si altora ca sunteti in toate felurile nu ma face automat intolerant in sensul negativ al cuvantului atata timp cat dovedesc ceea ce afirm. Ceea ce am facut de fiecare data, mai ales cu tine...Dupa cum am mai spus de cateva ori, cu oameni rezonabili sunt la randul meu rezonabil.
"Push rod" demonstreaza multe daca ai idee ce inseamna "kaizen". Daca nu, e "senseless" si "useless"...
Asa e. Gramatica nu se invata in clasa a doua. Ceea ce inseamna ca tu o stii ca si cand n-ai fi studiat-o niciodata...
Btw misto masina.