Ferrari a ieșit în evidență la Salonul Auto de la Geneva prin lansarea celui mai puternic și rapid model din istoria competiției: Ferrari 812 Superfast are motor V12 de 800 de cai putere și ajunge la 100 km/h în 2.9 secunde.
Totuși, nu toate modelele Căluțului Cabrat se bucură de o atenție deosebită din partea clienților, așa cum însuși șeful Sergio Marchionne a admis cu ocazia lansării. Principala problemă o reprezintă Ferrari California, cel mai accesibil model al constructorului, care nu și-a găsit încă locul potrivit în gama de modele. "California este cu greu văzut drept un Ferrari adevărat. Acesta este cel mai important subiect de discuție la Ferrari în acest moment", a precizat Marchionne.
Oficialul Ferrari nu a intrat însă în detalii, astfel că este incert dacă modelul va fi repoziționat în gamă într-un fel sau altul sau dacă va fi abandonat.
De altfel, istoria lui Ferrari California este una alambicată. Inițial, modelul ar fi trebuit să apară sub sigla Maserati, însă nu era viabil pentru prețurile practicate în mod regulat de italieni. De aceea, întrucât era deja într-un stadiu avansat de dezvoltare, California a ajuns pe piață sub sigla Ferrari, la un preț mai mare decât cele practicate de Maserati, dar la un standard mai scăzut decât cel regăsit în gama Căluțului Cabrat.Ulterior, Ferrari a îmbunătățit modelul prin lansarea lui California T, care a avut parte de o primire mai bună din partea publicului.
Via Autocar
Comentarii (2)