Viitorul BMW Seria 7 va cântări mai puţin decât actualul Seria 5

de Bogdan Mirică
Luni, 17.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW promite că viitoarea generaţie Seria 7 va fi mai uşoară chiar şi decât actualul Seria 5. Oficialul responsabil pentru acest proiect garantează că vom face cunoştinţă cu cel mai avansat BMW din istorie.

După ce Mercedes a lansat noul S-Klasse şi l-a promovat ca fiind cel mai avansat produs tehnologic din istoria sa, BMW se vede nevoit să vină cu o replică pe măsură. Nu este de mirare că Herbert Diess, omul care coordonează dezvoltarea viitoarei generaţii Seria7, ne promite cel mai avansat BMW din istorie.

Primele prototipuri au ajuns deja în faza de testare, pregătind lansarea versiunii finale, programată la sfârşitul anului 2015. Debutul mondial va avea loc chiar la Salonul Auto de la Frankfurt din 2015.

Esential 1900 de kilograme cântăreşte acum BMW Seria 7.
1670 de kilograme este cea mai uşoară versiune a actualului Seria 5 şi miza pentru viitorul Seria 7.
5010 mm va măsura viitorul Seria 7.
Una dintre noutăţile pe care ni le va propune noul Seria 7 este şasiul de tip monococă, construit dintr-un mix de aluminiu, oţel şi fibră de carbon.
El va lua locul celui actual, construit doar din oţel de înaltă rezistenţă. Folosirea unor materiale mult mai uşoare va face ca masa totală a versiunii 740i să scadă cu mult sub cele 1900 ale actualei generaţii. Surse oficiale susţin chiar că va scădea sub 1670 de kilograme, actuala masă a modelului Seria 5 în versiune de bază.

Decizia de a supune modelul unui intens proces de slăbire vine după ce inginerii BMW au făcut progrese mari în dezvoltarea structurii de carbon a electricului i3. Deşi existau mai multe zvonuri în acest sens, pierderea în greutate nu se va face pe fondul unei reduceri a dimensiunilor, viitorul BMW Seria 7 urmând să măsoare 5010 mm lungime, 1815 mm lăţime şi 1425 mm înălţime.

Gama de motorizări va fi asigurată de unităţi pe benzină cu şase, opt sau 12 cilindri, precum şi de celebrele dieseluri cu şase cilindri. Nu va lipsi nici tracţiunea integrală xDrive şi nici o cutie automată cu nouă rapoarte, de provenienţă ZF, a cărei existenţă stă momentan sub semnul întrebării.

via autocar

Comentarii (8)

  • o veste buna de la bmw......sa ajunga un septar la 1650 kilograme ar fi ceva........insa tare ma tem ca vor opta si la o motorizare cu 4 cilindri(ex. Mercedes S-Class)
    16 6
  • Adrian
    @tzenu_bmw
    Si ce e rau in asta ? Oricum o sa fie performant si cel cu 4 cilindri.
    Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa mature pe jos cu actualul S.
    13 12
  • Monsieur
    Inca nu s-a nascut Seria 7, sa mature pe jos, cu prestanta unui S Klasse. Scuza-ma ca iti spun asta, dar esti cam radical!
    18 8
  • Adrian
    @Monsieur
    E drept ca nu s-a nascut....nu s-a nascut INCA !! Urmeaza....iar BMW nu o sa scoata noul model sa fie sub S class. Sunt sigur de asta. Stiu ca e greu sa facu ceva mai tare ca un S dar am incredere in BMW si abea astept sa vad un test comparativ cu ele.
    10 10
  • @Adrian
    O sa mature pe jos cu S-ul asa cum au maturat si generatiile anterioare?!?!...Adica...niciodata...Baiatule...stai pe fundulet,domeniul auto nu-i de tine
    9 13
  • din ce am vazut ...a maturat un 750Li si mercu era un amg ...cauta pe youtube.
    9 5
  • @ @pug
    vezi ca era 760 ala, nu 750.... e o mica-mare diferenta
    1 0
  • AndreiRN
    O sa cantareasca mai putin!!!!
    O sa fie mai putin profit pt cei ce le recicleaza metalul ca acolo ajung repede.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru