BMW dezvoltă de mai mult timp un model Gran Coupe despre care se va vehicula că va păstra tracţiunea spate de care beneficiază şi Seria 2.
Iată însă că o serie de noi informaţii apărute pe un forum german sugerează că bavarezii ar putea adopta o strategie diferită. Unul dintre proprietarii BMW Seria 2 a fost invitat să participe la un focus grup în cadrul căruia a condus o versiune de test a viitorului BMW Seria 2 Gran Coupe, iar acesta susţine că maşina în cauza avea tracţiune faţă.
Prin urmare, Seria 2 Gran Coupe ar urma să se alăture modelelor BMW Seria 2 Active Tourer şi BMW X1, care utilizează de asemenea tracţiune faţă datorită noii platforme UKL, pe care va fi realizată şi viitoarea generaţie BMW Seria 1.
De altfel, această platformă urmează să fie utilizată pentru 12 modele BMW, dar şi pentru fiecare nou model dezvoltat de Mini.Acelaşi proprietar care a participat la test afirma că ampatamentul maşinii este mai mare decât cel al Seriei 2 pentru a putea acomoda 4 uşi, iar pliantele oferite de BMW arătau comparaţii directe cu Mercedes-Benz CLA şi Audi A3, semn că cele două modele sunt considerate principalele rivale ale lui Seria 2 Gran Coupe de către producătorul de la Munchen.
Via Motor1
Sacrificam orice traditie si reputatie in numele profitului...pacat BMW!
De asemenea, au intrebat si cientii de seria 3, 5 si 7 si toti au spus ca vor masini cat mai confortabile. In directia asta va merge Bmw in viitorii ani. Asta nu inseamna ca masinile lor nu vor fi avea un feeling ceva mai sportiv decat cele ale concurentei.
Stiu povestea. Din moment ce majoritatea nu stia ce tractiune are seria 1 nu prea are rost sa o schimbi pt ca oricum nu ii interesa, dar s-ar putea sa ii pierzi pe cei care stiau si tocmai de asta o luau.
Nu contest ca, poate, vor avea un feeling ceva mai sportiv decat restul, dar nu vor mai fi bmw, in adevaratul sens al cuvantului. Nu sunt fan BMW, dar sunt impatimit auto si ma deranjeaza destul de mult sa vad cum europenii ingroapa toate traditiile si diversitatea in numele profitului.
Totul devine o masa omogena unde singurele criterii de diferentiere sunt aspectul ambalajului.