BMW lucrează la o versiune a lui Seria 1 care să emită doar 50 de grame de CO2 pe kilometru. Potrivit surselor, aceasta va debuta odată cu noua generaţie şi ar putea avea tracţiune faţă.
Esential
50
de grame de CO2 pe kilometru este ţinta inginerilor BMW pentru viitorul Seria 1 EfficientDynamics.
BMW Seria 1 va fi oferit şi într-o versiune economică odată cu apariţia noii generaţii. Modelul va purta denumirea Efficient Dynamics şi ar putea avea un sistem de propulsie
hibrid.
Mai mult decât atât, noul Seria 1 ED va avea tracţiune faţă, folosind o platformă comună cu cei de la Mini, explică britanicii de la Autocar. Graţie acestei configuraţii, modelul va fi capabil să emită doar 50 de grame de
CO2 pe kilometru în regim mixt, potrivit normelor europene, ceea ce i-ar avantaja pe cei de la
BMW la nivel de gamă. Astfel, nemţii ar putea atrage mai mulţi clienţi înspre gama lor de compacte.
Englezii de la Autocar spun că ar fi vorba despre o gamă întreagă Efficient Dynamics, care ar include, pe lângă versiunea hibridă a lui Seria 1, şi modele care au optimizări aerodinamice şi la nivel de transmisie, totul pentru a oferi un nivel cât mai scăzut al consumului de carburant. Potrivit surselor din cadrul BMW Group, respectivele tehnologii nu vor fi comune cu cei de la Mini, deşi platforma cu tracţiune faţă va fi împărţită cu noua familie Mini.
Cel mai probabil, motorizarea viitorului Seria 1 EfficientDynamics face parte din noua familie de motoare de la BMW, cu trei cilindri în linie, singura unitate de acest gen anunţată până în prezent având o cilindree de 1.5 litri.
O altă sursă din cadrul BMW le-a explicat englezilor de la Autocar necesitatea unei versiuni ecologice a lui Seria 1, dictată de modelele mai mari din gamă.
Aceasta ar urma să ajute la realizarea unei medii mai bune a emisiilor de
CO2 la nivel de gamă.
Potrivit normelor europene, un producător de automobile va avea nevoie să aibă o medie a emisiilor de 95 de grame de CO2 pe kilometru la nivel de gamă până în 2020.
Via Autocar
Comentarii (0)