Viitorul BMW M5 va dezvolta aproape 570 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit americanilor de la Bimmerfile, noul BMW M5 F10 va dezvolta circa 570 CP gratie motorului V8 bi-turbo cu care este echipat. Propulsorul respectiv are anumite elemente comune cu unitatea care echipeaza actualele X5 M si X6 M, dar exista totusi diferente intre aceste motoare. Cuplul motor oferit de aceasta unitate va fi superior celui oferit de catre motorul V10 de 5.0 litri al lui M5 E60, valoarea estimata depasind 670 Nm.
Noul BMW M5 va fi disponibil doar cu o transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte, similara cu cea prezenta pe BMW M3 si M5 E60 CSL. Aceasta transmisie va oferi un timp de schimbare al treptelor uimitor de rapid, alaturi de confortul in trafic al unei cutii de viteze automate. Cuplul motor ridicat al propulsorului V8 bi-turbo ar trebui sa compenseze fara probleme lipsa unei transmisii manuale in gama M5 F10.
Cei de la BMW se vor concentra pe oferirea unei plaje largi de cuplu si putere in cazul noului M5 F10. Astfel, motorul V8 bi-turbo al acestuia va urma tendinta prezentata de M5 E39, care era cunoscut pentru plaja de cuplu generoasa oferita inca de la turatii joase.
Motorul V10 al lui M5 E60 putea sa urce la o turatie mai inalta decat cea a vechiului V8 cu care era echipat M5 E39, dar acest lucru nu era in intregime util in viata de zi cu zi, lucru pe care inginerii BMW doresc sa il schimbe.Exista posibilitatea ca noul BMW M5 sa beneficieze de un sistem similar cu KERS. Mai exact, un motor electric amplasat undeva in transmisie va colecta energia cinetica dezvoltata la franare si o va furniza din nou prin apasarea unui buton, oferind un spor de putere pentru o perioada scurta de timp.
Via | Bimmerfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Aici intervine diferenta dintre Bmw si Audi si restul....EFICIENTA motoarelor intre putere si consum...exemple sunt pe youtube cate vrei...
in plus sa nu uitam ca bmw are 50:50 repartitia greutati pe punti asa ca......iarasi aduc aminte de handling-ul perfect al unui bmw.
m5-u este tatal lor de ce nu recunoasteti ci toti........
s fi vrut sa vad un m un amg si un rs toate cu tractiune spate sa vedem cum se descurca............
aaaaaaaa am uitat audi nu are platforme propri(ma refer la una RWD si nu la cea space-frame) si deaia este considerat de multi un vw......
daca ne dam cu parerea k acum 50 de ani una avea mai multi cai decat cealalta suntem penibili, noi vb de modelele actuale de plusuri si nimusuri.
vrei sa iti desenez, pai tu degeaba te uit pe net k nu intelegi nimic.
ca sa comparati 2 masini nu o puteti face asa "ochiometric".
dar promit ca atunci cand o sa le cumpar pe amandoua revin sa va zic parerea mea!