Viitorul BMW M3 va dezvolta 445 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit unor surse, motorul N54B30T0 al celor de la BMW va furniza 445 CP. Unitatea respectivă va echipa atât viitorul BMW M3 F30, cât şi noul Seria 1 M. În timp ce motorul care va echipa Seria 1 M va devolta 340 CP, propulsorul viitorului M3 va avea acelaşi bloc motor şi aceleaşi componente de bază, dar va furniza peste 100 CP în plus. Utilizarea motorului respectiv în două versiuni de putere le-ar oferi celor de la BMW o reducere a costurilor de producţie şi dezvoltare, investiţia urmând să se amortizeze mult mai rapid, iar clienţii ar avea garaţia performanţei dacă ar opta pentru un kit de tuning aftermarket.
Bulgarii de la Automedia.bg susţin că electronica va face principala diferenţă dintre cele două unităţi, iar ipoteza este plauzibilă. Este suficient să analizăm sistemul Valvetronic, care se ocupă cu reglarea admisiei de aer în cilindri şi să luam în calcul sistemul de injecţie directă de mare presiune al celor de la BMW şi putem concluziona că o fuziune a celor două tehnologii poate să facă o diferenţă semnificativă în modul de funcţionare al unui motor.
Cel mai interesant element al acestui motor este faptul că ambele versiuni de putere vor beneficia de cele două tehnologii, iar diferenţa va fi făcută de configuraţia electronică şi de mici artificii tehnice sub capotă. Sunt şanse ca M3 să aibă o altă turbină pentru a furniza un nivel superior de performanţă.Viitorul BMW M3 va renunţa în premieră la configuraţia aspirată şi, totodată, la motorul V8 de 4.0 litri şi 420 CP utilizat de generaţia actuală. Cel puţin parţial, BMW se întoarce la "rădăcini”", utilizând din nou un motor cu şase cilindri în linie, dar apelând la supraalimentarea cu o turbină pentru a obţine un plus de performanţă. Deşi vor avea acelaşi motor, preţul celor două modele va fi complet diferit – Seria 1 M având scopul de a atrage clienţi noi, în timp ce M3 F30 se va lupta cu rivalii săi tradiţionali şi va încerca să le facă cu ochiul clienţilor tipici de M3.
Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Oricum sunt curios cati din cei cu bmw care tot activeaza aici cu care de care comment-uri au mai mult de 318 sau fie.....320i(d)
De curand Audi a scos si vor scoate niste motorizari super.
Audi S4 : 333cai din 3.0 litri bi-turbo (mai bun ca 335i, dar similar cu 335is), oricum bmw pune mai bine puterea jos.
noul Audi S8 - va avea 600cai dintr-un v10 biturbo.
Audi RS5- V8 aspirat cu raport cp/litru mai bun ca m3, dar performante similare.
Noul diesel anuntat 3.0 litri biturbo undeva la 290 cai, oricum va fi mai slab ca 335/535d,
ps.: Sunt posesor de bmw (350 cai:P)
Legat de suprematia la motoare aspirate....parca nu Honda era cea care avea suprematia? 120cp/L
Bmw are perdere mai mica la transmisie decat audi pe motiv ca audi e quattro.
@Vlad08 consider ca toata lumea are dreptul la comment. Dar sper ca recunosti si tu ca sunt multi care au comment-uri absurde. Oricum 525 nu e 318 :P
Sunt de acord si cu ceea ce zici tu in acelasi timp. Sasiul celor de la bmw e perfect echilibrat. Dar la masini de calibrul m3, rs4, c klass amg e asa mica diferenta ca soferul conteaza mai mult. Avantaje si dezavantaje....si gusturi
Apreciez mai mult motorul 2.7 TDI, dar asta nu inseamna ca e o capodopera, in schimb daca ne uitam in curtea BMW observam o mare diferenta, deloc sesizabila pt cei "smecheri" ca voi, de unde o scoateti voi ca audi scoate motoare mai bune ca BMW, nu stiu... dar un singur lucru e clar aici, eu cred ca am mai multe de adaugat decat multi de aici, dar ma rog, fiecare cu parerea lui.
Acum, haideti sa nu mai prostim lumea, in acelasi timp ne mintim pe noi cand sustinem ca Audi face motoare, e usor exagerata afirmatia, atata timp cat ele se produc sub sigla VW!
On-topic: Ma mir, dar parca tot voi,AM, sustineati intr-o stire ca BMW se va da pe V6? Daca viitoare generatie 3er, va detine motorul L6, ce model va avea V6? nu mai inteleg nimic