Viitorul BMW M3 va dezvolta 445 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse, motorul N54B30T0 al celor de la BMW va furniza 445 CP. Unitatea respectivă va echipa atât viitorul BMW M3 F30, cât şi noul Seria 1 M. În timp ce motorul care va echipa Seria 1 M va devolta 340 CP, propulsorul viitorului M3 va avea acelaşi bloc motor şi aceleaşi componente de bază, dar va furniza peste 100 CP în plus. Utilizarea motorului respectiv în două versiuni de putere le-ar oferi celor de la BMW o reducere a costurilor de producţie şi dezvoltare, investiţia urmând să se amortizeze mult mai rapid, iar clienţii ar avea garaţia performanţei dacă ar opta pentru un kit de tuning aftermarket.
Bulgarii de la Automedia.bg susţin că electronica va face principala diferenţă dintre cele două unităţi, iar ipoteza este plauzibilă. Este suficient să analizăm sistemul Valvetronic, care se ocupă cu reglarea admisiei de aer în cilindri şi să luam în calcul sistemul de injecţie directă de mare presiune al celor de la BMW şi putem concluziona că o fuziune a celor două tehnologii poate să facă o diferenţă semnificativă în modul de funcţionare al unui motor.
Cel mai interesant element al acestui motor este faptul că ambele versiuni de putere vor beneficia de cele două tehnologii, iar diferenţa va fi făcută de configuraţia electronică şi de mici artificii tehnice sub capotă. Sunt şanse ca M3 să aibă o altă turbină pentru a furniza un nivel superior de performanţă.Viitorul BMW M3 va renunţa în premieră la configuraţia aspirată şi, totodată, la motorul V8 de 4.0 litri şi 420 CP utilizat de generaţia actuală. Cel puţin parţial, BMW se întoarce la "rădăcini”", utilizând din nou un motor cu şase cilindri în linie, dar apelând la supraalimentarea cu o turbină pentru a obţine un plus de performanţă. Deşi vor avea acelaşi motor, preţul celor două modele va fi complet diferit – Seria 1 M având scopul de a atrage clienţi noi, în timp ce M3 F30 se va lupta cu rivalii săi tradiţionali şi va încerca să le facă cu ochiul clienţilor tipici de M3.
Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Oricum sunt curios cati din cei cu bmw care tot activeaza aici cu care de care comment-uri au mai mult de 318 sau fie.....320i(d)
De curand Audi a scos si vor scoate niste motorizari super.
Audi S4 : 333cai din 3.0 litri bi-turbo (mai bun ca 335i, dar similar cu 335is), oricum bmw pune mai bine puterea jos.
noul Audi S8 - va avea 600cai dintr-un v10 biturbo.
Audi RS5- V8 aspirat cu raport cp/litru mai bun ca m3, dar performante similare.
Noul diesel anuntat 3.0 litri biturbo undeva la 290 cai, oricum va fi mai slab ca 335/535d,
ps.: Sunt posesor de bmw (350 cai:P)
Legat de suprematia la motoare aspirate....parca nu Honda era cea care avea suprematia? 120cp/L
Bmw are perdere mai mica la transmisie decat audi pe motiv ca audi e quattro.
@Vlad08 consider ca toata lumea are dreptul la comment. Dar sper ca recunosti si tu ca sunt multi care au comment-uri absurde. Oricum 525 nu e 318 :P
Sunt de acord si cu ceea ce zici tu in acelasi timp. Sasiul celor de la bmw e perfect echilibrat. Dar la masini de calibrul m3, rs4, c klass amg e asa mica diferenta ca soferul conteaza mai mult. Avantaje si dezavantaje....si gusturi
Apreciez mai mult motorul 2.7 TDI, dar asta nu inseamna ca e o capodopera, in schimb daca ne uitam in curtea BMW observam o mare diferenta, deloc sesizabila pt cei "smecheri" ca voi, de unde o scoateti voi ca audi scoate motoare mai bune ca BMW, nu stiu... dar un singur lucru e clar aici, eu cred ca am mai multe de adaugat decat multi de aici, dar ma rog, fiecare cu parerea lui.
Acum, haideti sa nu mai prostim lumea, in acelasi timp ne mintim pe noi cand sustinem ca Audi face motoare, e usor exagerata afirmatia, atata timp cat ele se produc sub sigla VW!
On-topic: Ma mir, dar parca tot voi,AM, sustineati intr-o stire ca BMW se va da pe V6? Daca viitoare generatie 3er, va detine motorul L6, ce model va avea V6? nu mai inteleg nimic